تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت مجموعه مدیریت شهری شهرکرد است

رییس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت مجموعه مدیریت شهری شهرکرد در سال‌جاری به‌شمار می‌رود.

مصطفی حیدری در نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد با همدلی و برنامه‌محور کردن امور، خدمات مطلوب‌تری را به شهروندان ارائه می‌کنند.

وی افزود: در این راستا شرایط لازم برای گرفتن حق و حقوق شهروندان از دستگاه‌های اجرایی مختلف و انتقال آن به مردم فراهم خواهد شد.

حیدری تصریح کرد: همچنین بستر مورد نیاز به‌منظور هدف‌گذاری و تصویب لایحه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و گردشگری در شهرکرد فراهم می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: رفع مشکلات فنی در میدان‌ها، آزادسازی زمین‌های کمربند جنوبی و عقب‌نشینی و پهن کردن معبر تعدادی خیابان‌های مشخص در شهرکرد با هدف کاهش ترافیک، روان‌سازی ترافیک و توسعه شهری امسال با اولویت پیگیری و عملیاتی خواهد شد.

رییس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به موجودی یک‌هزار و ۵۰۰ تنی قیر در شهرداری اظهار داشت: این قیر برای روکش آسفالت معبر‌های اصلی و لکه‌گیری آسفالت کوچه‌های شهرکرد استفاده می‌شود.

حیدری گفت: مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد به‌منظور تحقق بودجه سال ۱۴۰۲ و ایجاد درآمدزایی‌های پایدار برای شهرداری در سال‌جاری تلاش می‌کنند.

نایب‌رییس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: مشاور طرح جامع ترافیک شهرکرد آخرین نتایج مربوط به این طرح را ارائه دهد تا در این شورا مورد بررسی قرار گیرد.

یوسف صادقی تاکید کرد: طرح تقاطع‌های غیرهمسطح در شهرکرد باید در سال‌جاری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های توسعه شهری و خواسته شهروندان به‌طور دقیق و علمی بررسی و عملیاتی شود.

رییس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: امسال تسریع در روند تکمیل کمربند جنوب و فراهم کردن زمینه آغاز عملیات اجرایی ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح در شهرکرد مورد توجه شهرداری باشد.

فاطمه بیگی تصریح کرد: شهرداری شهرکرد همچنین نسبت به اصلاح تمامی ورودی‌های شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری براساس یک طرح علمی اقدام کند.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: شهرداری شهرکرد جدول زمان‌بندی و اولویت‌بندی برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام در مرکز استان را به این شورا ارائه دهد.

ماشاءالله ایزدی تاکید کرد: با توجه به نام‌گذاری ۳۱ اردی‌بهشت‌ماه به‌نام «روز شهرکرد» از هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم به‌منظور اجرای برنامه‌های مختلف در این روز انجام شود.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد نیز گفت: سال گذشته ۱۲ هزار قطعه کارت‌بلیت مخصوص اتوبوس‌های شهری در شهرکرد به شهروندان فروخته شد.

مهرداد میرزاییان تصریح کرد: هم‌اکنون یک‌هزار و ۲۰۰ دستگاه تاکسی و ۹۷ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهرکرد مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان هستند که ۵۴ دستگاه از اتوبوس‌ها مختص بخش خصوصی و ۴۳ دستگاه با مالکیت سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فعالیت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.