اصفهان بهشت سرمایه‌گذاری است

استاندار اصفهان با بیان اینکه اصفهان بهشت سرمایه‌گذاری و کار‌های بزرگ است، گفت: رویکرد دولت سیزدهم واگذاری اختیارات تصمیم‌گیری به استان‌هاست.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در نشست هم‌اندیشی با مدیران، فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان استان گفت: رویکرد استان در مواجهه با مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی زیرساختی و عمرانی این بوده که هیچ بن‌بستی برای خود متصور نباشیم.


او افزود: سعی شده با یک نگاه جدید و استفاده از ظرفیت‌های داخل استان، شناسایی و به‌کارگیری ظرفیت‌های بیرونی و مشورت‌گرفتن از افرادی که در حوزه‌های مختلف تجربه‌هایی را دارند، مسیر‌های جدیدی را باز کنیم.


استاندار اصفهان تصریح کرد: بسیاری از اتفاقات مبارکی که در حوزه اقتصاد استان اصفهان رخ‌داده، حاصل زحمات شما فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان است و در کنار شما، مدیران دستگاه‌های اجرایی سعی می‌کنند در قالب فرایند‌ها و نگاه‌های جدید، کار‌ها را به نحوه مناسب‌تری مدیریت کنند.


مرتضوی با تأکید بر تغییر رویکرد فعالان اقتصادی و امیدواری به آینده، عنوان کرد: اصفهان بهشت سرمایه‌گذاری و کار‌های بزرگ است و این نگاه باید در جامعه رشد پیدا کند؛ چرا که نگاه ناامیدی و منفی‌بافی موجب عقب‌ماندگی ما در حوزه‌های مختلف می‌شود.


او اضافه کرد: تغییر نگرش در دستگاه‌های استان و بخش خصوصی، خصوصاً فعالان حوزه اقتصاد، شرط اول معرفی متفاوت اصفهان نسبت به گذشته است.


استاندار اصفهان با اشاره به اهتمام دولت برای واگذاری اختیارات به استان‌ها، تاکید کرد: اگر اختیارات به استان‌ها واگذار شود، یک گره‌گشایی اساسی در مشکلات کشور رخ می‌دهد، نمونه آن دهکده لجستیک است که سال‌ها معطل‌مانده بود و ظرف حدود ۲ماه به نتیجه مطلوب رسید.


مرتضوی یادآور شد: برخی از طرح‌های استان نیاز به حضور فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان دارد و بعضی از نگاه‌هایی که در حوزه‌های اقتصاد استان، روابط خارجه و گردشگری در حال پیش‌بینی است، به حمایت و همکاری شما فعالان اقتصادی نیازمند است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر سامان
۱۲:۰۲ ۲۴ فروردين ۱۴۰۲
خدا کند اختیارات به استانها واگذار شوند تا لابیگری و مافیا بازیها برای صنعتی شدن چند نقطه از کشورمان تنها نباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
خودت فهمیدی چی میگی
آخرین اخبار