اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرستان‌های کردستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان برنامه‌ها و مسیر‌های راهپیمایی روز قدس در سراسر استان را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام سید محمد سادات با تبریک فرار رسیدن سالروز یوم الله قدس اظهار داشت: روز جهانی قدس یادگار گران‌سنگ و تاریخ‌ساز بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و آزادیخواهان عالم است که این روز‌ها در پرتو رهنمود‌های مقام معظم رهبری و بصیرت مردمی به نمادی از وحدت امت اسلام در برابر مستکبران عالم تبدیل شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه بیش از هر زمان دیگر به آزادی قدس مرکز توحید و قبله اول مسلمانان نزدیک هستیم، گفت: امیدواریم به اذن خداوند متعال و حضور پرشور مردم آرمان رهایی فلسطین که خواسته آزادی‌خواهان جهان و مسلمانان عالم است، تحقق پیدا کرده و ظلم و جنایتی که بیش از ۷۰ سال گریبان مردم فلسطین را گرفته، ریشه‌کن شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان تصریح کرد: شهادت پاسداران مدافع حریم ولایت که اخیراً به دست صهیونیست‌های غاصب به شهادت رسیدند و رمز حضور کردستانی‌ها در مراسم روز جهانی قدس بوده، درخت مقاومت را در منطقه تنومندتر کرده و تاوان این خون‌های پاک برای رژیم صهیونیستی بسیار سنگین خواهد بود. 

او به اهمیت روز قدس امسال اشاره کرد و افزود: تحولات سریع در سرزمین‌های اشغالی و حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به ساحت قبله اول مسلمین و شهادت صد‌ها مبارز فلسطینی، اتحاد و انسجام به‌وجود آمده در بین کشور‌های مسلمان منطقه و ایجاد بحران‌های عمیق سیاسی و اجتماعی در درون رژیم سفاک اشغالگر قدس آزادی قدس را از هر زمان دیگر نزدیک‌تر کرده است.

سادات با اشاره به اینکه راهپیمایی سراسری یوم‌الله قدس امسال همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۲۵ فروردین ماه جاری در سراسر شهر‌ها و روستا‌های پرجمعیت استان کردستان برگزار می‌شود، اعلام کرد: سخنران این مراسم در سنندج حجت‌الاسلام و المسلمین تسخیری از مسئولان نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. از عموم مردم دعوت می‌شود که در این یوم الله حضور گسترده داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان مسیر‌های راهپیمایی را به شرح ذیل اعلام کرد:

سنندج: میدان آزادی به سمت میدان انقلاب و سه راه حبیبی 

کامیاران: حدفاصل میدان امام خمینی (ره) خیابان امام خمینی (ره) - چهارراه اصلی

بیجار: میدان طالقانی- خیابان امام خمینی (ره) تا میدان فاضل گروسی

دیواندره: میدان قلم- خیابان امام خمینی (ره) -میدان لاله‌های واژگون

سروآباد: میدان شهید عبدالعظیم- خیابان معلم- میدان شهید مرادی

سقز: میدان قدس- خیابان جمهوری اسلامی تا میدان جمهوری اسلامی

بانه: از مقابل اداره اوقاف و امورخیریه تا خیابان و میدان امام خمینی (ره)

قروه: از مقابل ناحیه مقاومت بسیج به طرف میدان شهید سلیمانی

مریوان: مسیر چهارراه شهرداری به سمت میدان شهید فهمیده- چهارراه اصلی

دهگلان: میدان بسیج تا میدان معلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.