سند زیست‌بوم و نقشه تحول حوزه هنری چهارمحال و بختیاری رونمایی شد

همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی سند زیست‌بوم و نقشه تحول حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار، مدیران فرهنگی و هنرمندان استان رونمایی شد.

به نقل از روابط عمومی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی سند زیست‌بوم و نقشه تحول حوزه هنری با حضور استاندار، مدیران فرهنگی و هنرمندان استان رونمایی شد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: سند زیست‌بوم و نقشه تحول حوزه هنری استان در سال ۱۴۰۱ تنظیم و پس از کارشناسی‌های نهایی و ارائه در حوزه هنری مرکز جهت اجرایی‌شدن در هفته هنر انقلاب اسلامی ۱۴۰۲ رونمایی شد.


بیشتر بخوانید


قائدی با اشاره به اینکه سند زیست‌بوم استان با توجه به ظرفیت‌ها، مزیت‌ها و ارزش‌های موجود در استان تکمیل شده است، افزود: با توجه به این سند، نقشه تحول نیز طراحی و چشم‌انداز سه‌ساله حوزه هنری استان در این نقشه اجرایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: اغلب فعالیت‌های حوزه هنری با توجه به تنظیم این سند با تکیه بر زیست‌بوم استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود و با توجه به چشم‌انداز حوزه هنری استان آثار هنری خود را در زمینه‌های هنر‌های تصویری، تئاتر، تجسمی، ادبیات، ادبیات پایداری و... با موضوع روایت دلاوری و سلحشوری مردمان چهارمحال و بختیاری تولید خواهد کرد.

رئیس حوزه هنری استان مطرح کرد: این سند در حوزه‌های هنری سراسر کشور طراحی شده و حوزه هنری هر استان با توجه به این سند نقشه تحول سه سال آینده خود را طراحی و اجرا می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار