فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش مطرح کرد؛

ارتش در هر شرایطی ملت عزیزمان را سرمایه‌ی اصلی خود می‌داند

امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی گفت: کوچکترین تحرک در فراتر از مرز‌های هوایی کشورمان رصد می‌شود و در لحظه به هر تخطی و تجاوز، پاسخ کوبنده‌ای خواهیم داد.

امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش صبح امروز چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ در جمع فرماندهان، کارکنان و مهندسان متخصص و فنی این منطقه پدافندی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع)، اظهار داشت: یقینا اساس و شالوده‌ی ارتش جمهوری اسلامی دینداری، اخلاص، اخلاق مداری، کارایی و دفاع جانانه از مرز و بوم کشورمان است.

فرمانده منطقه‌ی پدافند هوایی شمال غرب ارتش، تاکید کرد: مجموعه‌ی ارتش همواره در هر شرایطی ملت عزیزمان را سرمایه‌ی اصلی خود می‌داند و در تمامی عرصه‌های مدیریتی، سازندگی، دفاعی و ... مدافع راستین نظام مبتنی بر ولایت فقیه و تدابیر داهیانه ایشان است.

سرتیپ دوم عظیمی با بیان اینکه رشادت، شجاعت و ایثار کارکنان ارتش در دفاع از کیان نظام اسلامی ستودنی است، گفت: ایستادگی، مجاهدت و تلاش‌های شبانه روزی رزمندگان ارتشی از ابتدای انقلاب تاکنون مایه مباهات است چرا که متضمن امنیت و آرامش هموطنان عزیزمان بعنوان اولویت و خط قرمز نیرو‌های مسلح بویژه در مجموعه‌ی پدافند هوایی بوده است.

وی با بیان اینکه آموزش‌هایی که در مجموعه‌ی ارتش به کارکنان داده می‌شود قطعا مطابق با رزم واقعی و صحنه‌ی نبرد است، خاطر نشان کرد: موفقیت‌های متعددی که در رزمایش‌ها و تمرین‌های تخصصی نیروی پدافند هوایی ارتش نظاره گر هستیم قطعا ماحصل آموزش‌های تئوری و عملی منسجم، به روز، دقیق و همگام با تکنولوژی روز دنیا است و باید بیش از پیش با ابتکار و پشتکار نیروی انسانی متعهد و خلاق تقویت شود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش با بیان اینکه توان عملیاتی و قدرت دفاعی این منطقه پدافندی در بالاترین سطح از آمادگی قرار دارد، اذعان کرد: کوچکترین تحرک از ناحیه بیگانگان در فراتر از مرز‌های هوایی کشورمان رصد می‌شود و در لحظه به هر تخطی و تجاوز، پاسخ کوبنده و پشیمان کننده‌ای خواهیم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار