امکان شرکت کودکان اتباع خارجی کشورهای دیگر در مسابقات قران

با اعلام دبیرخانه مسابقات قران کریم کودکان اتباع خارجی کشورهای دیگر هم می توانند آثار خود را برای شرکت در مسابقه ارسال کنند.

این مسابقات، ویژه کودکان مهاجرین و اتباع خارجی مقیم ایران بود که به تازگی با اعلام دبیرخانه، کودکان سایر کشور‌های جهان هم که سن آن هاحداکثر ۱۲ سال است می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقات باید فایل فیلم ضبط شده قرائت خود را با فرمت mp ۴، به شماره ۹۸۹۳۸۲۳۴۲۴۹۲+ در ایتا یا واتساپ حداکثر تا پایان ماه مبارک رمضان ارسال کنند.

مراسم اختتامیه این مسابقات، پنجشنبه، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ با حضور قاریان بین‌المللی، مقامات کشوری و استانی در ساختمان ملل قم همراه با برنامه تجلیل از خادمان قرآنی اتباع و نمایشگاه و سایر برنامه‌های قرآنی برگزار می‌شود.

مؤسسه فرهنگی هنری ساتیا اولین دوره مسابقات قرائت قرآن کریم و اذان ویژه کودکان مهاجرین و اتباع خارجی در سطح بین‌المللی را با همکاری سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور، جامعة المصطفی العالمیة، اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استان قم، اداره کل آموزش و پرورش استان قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سازمان اوقاف و امور خیریه استان قم، سازمان حج و زیارت استان قم، موکب سید الشهدا، هیئت‌های مذهبی، بنیاد بین‌المللی آفاق، مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم، مؤسسه خیریه امام هادی علیه السلام، بانک ملی ایران، و سایر نهاد‌های مربوطه در حال برگزاری است.

برچسب ها: قران ، مسابقات قران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار