جایگاهداران سی ان جی در انتظار اعلام نرخ جدید کارمزد

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از تعیین نشدن نرخ جدید کارمزد جایگاهداران سی ان جی گلایه کرد.

دولت در سال‌های اخیر به دلیل صرفه جویی در مصرف بنزین و کاهش وابستگی به بنزین گاز فشرده یا سی ان جی را جایگزین کرد. از طرف دیگر احداث جایگاه‌های سی ان جی یکی از عوامل اشتغالزایی در کشور محسوب می شود.
همه ساله با توجه به نرخ تورم افزایش کارمزد جدید اعلام می‌شود تا اقشار مختلف جامعه بتوانند امرار معاش کنند، اما شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از تعیین نشدن نرخ جدید کارمزد جایگاهداران سی ان جی خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار
لطفا در خصوص کارمزد جایگاهداران سی ان جی که هیچگونه افزایش کارمزد در سال جدید مشخص نگردیده پیگیری کنید. این صنف به مرز ورشکستگی نزدیک شده است. خواهشمندیم افزایش کارمزد این صنف با توجه به تورم و با نظر کارشناسان همین صنف انجام شود، زیرا به سطح درآمد و هزینه‌های این صنف آشنایی کامل دارند. نرخ اعلامی با نظر کارشناسی جهت جلوگیری از هزینه‌های سنگین در صنعت سی ان جی می‌باشد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
باعرض سلام وادب اگرتااخراردیبهشت کارمزد کارشناسی همین صنف پرداخت نشود همه ورشکست وکارگران می روند جایگاه بنده تعطیل می گرددباورکنید که نمی توانم حقوق کارگران راپرداخت نمایم۶کارگردارم پول برق آب روغن هزارمشکل دیگر
آخرین اخبار