شهروندان قزوین از تردد و اتراق کردن در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند

شرکت آب منطقه‌ای قزوین با صدور اطلاعیه‌ای از شهروندان خواست تا روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری از هرگونه تردد در حاشیه رودخانه‌ها، سدها، حوضچه‌های تغذیه مصنوعی و کانال‌های آبیاری خودداری کنند.

در اطلاعیه شرکت آب منطقه‌ای قزوین آمده است: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی توسط اداره کل هواشناسی استان، احتمال وقوع بارش‌های بهاری با شدت به نسبت بالا از فردا /چهارشنبه/ به مدت ۲ روز در مناطق مختلف استان، به ویژه دامنه‌های جنوبی البرز و مناطق رودبار الموت شرقی، غربی و همچنین بخش طارم سفلی بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود دارد.

 از شهروندان استان درخواست می‌شود تا از نزدیک شدن، تردد، استقرار و تجمع در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل ها، آبراهه‌ها، دریاچه‌های سد نهب و زیاران و همچنین سایر تاسیسات آبی و نقاط پرخطر به طور جدی خودداری کنند.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: به پیمانکاران نیز توصیه می‌شود تا ضمن خارج کردن ماشین آلات و ادوات از بستر و حریم رودخانه‌ها و میسل ها، جهت آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی موارد ایمنی را به طور کامل رعایت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.