توزیع ۲۵۰۰ بسته رمضانیه توسط سپاه محمدرسول‌الله(ص) شیراز

با حضور فرمانده سپاه فجر فارس، آیین توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز برگزارشد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز گفت: بسیجیان و پاسداران این ناحیه از ابتدای کرونا تا به امروز بیش از ۸۰ هزار بسته‌ی معیشتی را از منابع مردمی و کمک‌های خیرین جمع آوری کرده و بدست نیازمندان رساندند.

سرهنگ غلام‌علی احمدی جابری در مراسم توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی این سپاه در محل نمایشگاه بین المللی گفت: مرحله دیگری از مراحل رزمایش کمک مومنانه توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله شیراز امروز برگزار شد که بسیجیان و پاسداران این ناحیه از ابتدای کرونا تا به امروز بیش از ۸۰ هزار بسته‌ی معیشتی را از منابع مردمی و کمک‌های خیرین جمع آوری کرده و بدست نیازمندان رساندند.

او گفت: امروز در این مرحله تعداد ۲۵۰۰ بسته معیشتی در طی رزمایش با شناسایی هدف و نیازمندانی که در مناطق مختلف شمال‌غرب شیراز از جمله محله جوادیه، قصرقمشه، گویم، قلات و دیگر شهرک‌ها هستند توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) گفت: از اسفندماه تاکنون ۱۰۰۰ بسته معیشتی توسط ۱۱۰ گروه جهادی از کمک‌های خیرین جمع آوری شد و به دست نیازمندان رساندیم که ۳۵۰۰ بسته عیدانه در شب یلدا نیز توسط این مجموعه جمع‌آوری و توزیع شد.


این مقام مسئول با اشاره به خدمات صورت گرفته در سال گذشته گفت: تعداد ۳۳ سری جهیزیه، ۳۳۹ گوسفند جهت قربانی و حدود ۷۵۰ بسته لوازم التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند، در قالب طرح نذرواره مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان حدود ۶۰۰ بسته لباس تهیه و در اختیار نیازمندان قرارگرفت که از جمله خدمات صورت گرفته بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار