دریانوردی ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش در حیاط خلوت آمریکا

جانشین قرارگاه مقدم جنوب نداجا گفت: نیروی دریایی ارتش در هر کجا که نیاز باشد، حضور مقتدرانه خواهد داشت.

امیر دریادار دوم جلیل مقدم جانشین قرارگاه مقدم جنوب نداجا با اشاره به اینکه ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش ۷ ماه بدون مشکل در حال دریانوردی و انجام ماموریت در آب‌های دور و حیاط خلوت استکبار است، گفت: نیروی دریایی در هر کجا که نیاز باشد، حضور مقتدرانه خواهد داشت.

جانشین قرارگاه مقدم جنوب نداجا در جمع خبرنگاران گفت: اتفاقات بسیار بزرگی در نیروی دریایی ارتش در سال گذشته علیرغم مشکلات و تحریم‌های ظالمانه اتفاق افتاد.

او گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیرو‌های مسلح و نیروی دریایی ارتش در همه زمینه‌ها به خودکفایی رسیده‌اند و دیگر هر تحریمی انجام شود، مشکلی برای نیروی دریایی به وجود نخواهد آمد.

جانشین قرارگاه مقدم جنوب نداجا گفت: به برکت خون پاک شهدا، شاهد اقتدار نیروی دریایی هستیم، ما پیرو راه شهدایمان هستیم و بر همین اساس است که امروز ناوگروه ۸۶ ما بعد از حدود ۶۰ هزار مایل دریایی و ۲۰۰ روز دریانوردی همچنان بدون مشکل در حال ادامه دادن این ماموریت است.

امیر دریادار دوم مقدم گفت: این ماموریت با وجود مشقت دریانوردی و بدون کوچک‌ترین پشتیبانی در حال انجام است، حدود ۷ دریانوردی در دریای متلاطم و حضور ناوگروه ما در حیات خلوت‌های استکبار جهانی افتخاری است و پیام روشنی برای جهانیان دارد.

او گفت: پیام روشن این حضور مقتدرانه برای کشور‌های مستقل و آزاد امیدآفرینی است که می‌توانند بدون نیاز به بیگانگان امنیت خود را تامین و از خود دفاع کنند و پیام صریح، شفاف و روشن این حضور به استکبار هم این است که ناوگان نظامی جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هر کجا که نیاز باشد حضور مقتدرانه خواهد داشت.

جانشین قرارگاه مقدم جنوب نداجا با اشاره به برگزاری رزمایش‌های بسیار خوب دریایی در سال گذشته گفت: یکی از این رزمایش ها، رزمایش بزرگ ذوالفقار با پرتاب‌های موشکی و استفاده از سلاح‌های راهبردی برای اولین بار بود، در سال گذشته ما ناوگروه‌های رزمی مختلفی داشتیم که به لطف خداوند به نحو مطلوبی انجام ماموریت داشتند و بازدارندگی خود را در سطح بین المللی حتما به همراه داشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.