واکنش رئیس بانک مرکزی به عدم اعلام کامل لیست بدهکاران بانکی + فیلم

فرزین در واکنش به عدم اعلام کامل لیست بدهکاران بانکی گفت: اطلاعی ندارم.

محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی ایران شب گذشته برای صحبت درباره برنامه‌های بانک مرکزی برای مهار تورم، بازار ارز و ناترازی بانک‌ها در گفت‌وگوی ویژه خبری شرکت کرد.
فرزین در این برنامه در واکنش به اعلام نشدن کامل لیست بدهکاران بانکی گفت: اطلاعی درباره این موضوع ندارم، فردا بررسی و اطلاع‌رسانی می‌کنم.

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
این لیست کی هست . اونهایی که پول مردم را از بانک برداشتن بردن همون خونه های که مردم به طمع سود فروختن خریدن به دستور دولت مامور بانک ها و دولت هستند، دولت ابروی مامور خودشو نمیبره که!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۲
ما که نفهمیدیم بانک مرکزی زیر نظر دولت هست یا دولت زیر نظر بانک مرکزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۲
شما قطعا باید اطلاعی نداشته باشید ، چونکه اصلا اراده ای برای اعلام و پیگیری وجود ندارد
اما امثال من اگه فقط دو ماه از قسط وام عقب بیفته سریعا حسابها رو مسدود میکنید ، این سیاست های یک بام و دو هوا که بر سر این مردم آوردید باعث بدبین شدن ملت به نظام شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۲
چند سال هست نام ابر بدهکاران بانکی را هی میخواهند اعلام کنند اما رعایت حال افراد را میکنند آیا این افراد افراد سرشناس کله گنده نظام هستند که ب خاطر حفظ آبروی نظام نباید اسم شان را رسانی کنند؟ آیا حفظ بیت المال وحق مردم ایران از این افراد بی ارزش هست که نام این افراد برده نمیشود؟ همین کار ها را میکنند که مردم از حکومت ونظام دلسرد شدند وبی اعتماد آیا در زمان حکومت امام علی علیه السلام همچین اتفاقی افتاده است ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد شریفی مقدم
۰۴:۲۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۲
ریاست محترم بانک مرکزی سلام آقا من را همکاران شما جزو ابر بدهکاران بانکی اعلام کردند آقا نخندی ها بدهی من میدانید چقدر بود باور میکنی 14 هزار تومان جنا ب ریاست با 13 روز بدهی فوق سنگین اعلامی همکاران شما یا سیتیم شما این حرکت قهرمانانه را انجام دادند بدبخت سیتیم کر و لال شبکه فناوری در یدمظان اتهام است چرا که بدهکاران بی بضاعت و ندار راکه میلیون ها تومان بدهی دارند رویت نمیکنه ولی با شفاعت ابربدهکاران بانکی را با بدهی ندید و بدیدو 14 هزار تومانی فرد خاطی معرفی میکند و پرداخت وام ضروری او را سد میکند قربان استادی اقتصادی برم وقت کردی این مورد راهم با کارشناسان خبره بررسی کن تا ما هم فرجی مشاهده کنیم عزت مستدام
آخرین اخبار