ارائه خدمات کمیته امداد قزوین به هشت هزار دانش آموز

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر هشت هزار و ۷۱۸ دانش آموز و ۴۳۶ نفر نیز دانشجو هستند که به تناسب از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

فریدون مهدویان معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قزوین گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) بیش از ۳۰ هزار خانوار تحت حمایت دارد که در این میان برخی از مددجویان دانش آموزان، دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر هشت هزار و ۷۱۸ دانش آموز، ۴۲۶ دانشجو و طلبه حوزه‌های علمیه هستند که خدمات مختلفی را از این نهاد دریافت می‌کنند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی سال گذشته بیش از ۶ میلیارد و ۵۳۷ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان، بیش از ۳۰ میلیون تومان کمک هزینه شهریه به دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه پرداخت شده همچنین در این مدت ۸۶۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه به دانشجویان پرداخت شده است.

وی افزود: حمایت از این بخش از مددجویان تحت حمایت اهمیت بالایی دارد چراکه هرگونه خدمت به این، ولی نعمتان در واقع سرمایه گذاری است چراکه مانع از تسری فقر در این خانواده می‌شود.

مهدویان عنوان کرد: اگر فرزند خانواده بستر رشد علمی، اجتماعی و فرهنگی را پیدا کند در واقع دیگر فقر در این خانواده موروثی نمی‌شود و این یک گام مهم در پیشگیری از فقر و محرومیت در جامعه است.

وی تصریح کرد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند یکی از نیت‌های کمک‌های نیکوکاری خود را به سمت فعالیت‌های فرهنگی سوق دهند تا شاهد ارتقای علمی و فرهنگی مددجویان باشیم.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را با رویکرد فرهنگی و علمی برای نیازمندان و محرومان از مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* و یا سایت www,۳۳۸۰۸.ir کمک‌های خود را اهداء کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.