آرامستان‌های شهر اردبیل ساماندهی و بهسازی می‌شود

مدیر سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری اردبیل از ساماندهی و بهسازی سردر و ورودی تمامی آرامستان‌های سطح شهر در سال جاری خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد عسگری با بیان اینکه ساماندهی آرامستان‌های سطح شهر اردبیل یکی از مطالبات به حق شهروندان در سال‌های گذشته بود، اظهار کرد: در راستای ساماندهی و بهسازی آرامستان‌ها، ۱۲ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که تلاش داریم ساماندهی آرامستان‌های سطح شهر را در سال جاری به اتمام برسانیم.

مدیر سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری اردبیل با اشاره به آغاز عملیات عمرانی احداث سردر ورودی و دیوار‌های آرامستان ججین، افزود: به منظور سرعت و انجام وظایف محوله، در همین ابتدای سال عملیات عمرانی در آرامستان ججین به طول ۳۵۰ متر به صورت شبانه آغاز شده است، برای این‌که خللی در رفت و آمد همشهریان ایجاد نشود، عملیات به صورت شبانه صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام عسگری گفت: تاکنون در آرامستان ججین اقدامات خوبی انجام شده است که می‌تواند زمینه رضایتمندی شهروندان را فراهم کند.

او افزود: همچنین عملیات اجرایی آرامستان بهشت فاطمه در دستور کار قرار دارد که به زودی آغاز می‌شود؛ تلاش خواهیم کرد تا ساماندهی این آرامستان‌ها نیز در سریع‌ترین زمان ممکن برای رضایتمندی شهروندان تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیر سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری اردبیل بیان کرد: بهبود وضعیت نما و منظر و ارتقای کیفی و بصری، تقویت همبستگی اجتماعی و افزایش رضایتمندی شهروندان از جمله اهداف در طرح ساماندهی وضعیت آرامستان‌های شهر است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
برای شستشوی مرده مژدگانی نگیرن همان پول زور همه چی حل میشه