معاون رئیس جمهور:

برنامه ساماندهی حجاب از وزارت کشور به سایر بخش‌ها ابلاغ خواهد شد

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، گفت: قرار است برنامه ساماندهی حجاب به صورت متمرکز و نه پراکنده و سلیقه‌ای برنامه‌ریزی شود

 معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده درباره مبارزه با بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه، گفت: قرار است برنامه ساماندهی حجاب به صورت متمرکز و نه پراکنده و سلیقه‌ای برنامه‌ریزی شود.

 انسیه خزعلی در حاشیه دیدار از نمایشگاه قرآن علت این که خانم‌ها بیشتر از آقایان در میان بازدید کنندگان نمایشگاه قرآن حضور دارند، را بیان و اظهار کرد: همیشه علاقه‌مندی خانم‌ها به مباحث تربیتی و فرهنگی بیشتر از آقایان بوده است. مخصوصاً در مباحث دینی خانم‌ها استقبال بیشتری نشان می‌دهند و از این مسئله باید استقبال کرد.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: خانم‌ها محور خانواده هستند. پس باید زمینه را برای فعالیت و استفاده بهتر آن‌ها از نمایشگاه قرآن فراهم کرد.

خزعلی خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم اینکه خانم‌ها به مباحث فرهنگی ارادت ویژه‌ای دارند یکی از نمونه‌های تجلی رحمت الهی در بانوان است.

وی همچنین درباره مبارزه با بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه بیان کرد: قرار است برنامه ساماندهی حجاب به صورت متمرکز و نه پراکنده و سلیقه‌ای برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: این برنامه به صورت متمرکز در ستادی که در وزارت کشور برگزار شده تصمیم‌گیری شده و به بخش‌های مختلف ابلاغ می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
هر گونه اشتباه در بر خورد با بی حجابی نتیجه عکس می دهد نباید اشتباهات فاحشی که در گذشته در حوزه فرهنگ رخ داده تکرار کرد باید ریشه مروجین فساد که جزء مردم عام نیستند شناسایی و به شدت مجازات و مشکل اقتصادی را که ریشه آن در فساد مدیریتی و کارکنان دولت است به جد پیگیری و دنباله های آن که در حوزه تولید کنندگان دست نشانده که با حمایت سیستم و افراد دولتی به عرصه تولید وارد شده و شاهرگهای تولید را در دست دارند و آنها را به نفع خود و احزاب مدیریت میکنند قلع و قم کرد با بهبود اقتصاد و شغل و مسکن ملت گوش شنوای بهتری دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
قیمت خودرو روز سه‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ با تغییراتی همراه شد.
قیمت خودرو از ابتدای فروردین‌ با نوساناتی همراه شد. قیمت‌ها در نیمه نخست فروردین متاثر از نرخ ارز روند صعودی به خود گرفت. اما در نیمه دوم این ماه با توجه به افزایش قیمت خودروهای کارخانه‌ای شوک جدیدی به بازار وارد شد و به نظر می‌رسد موج جدید گرانی در ادامه سال در انتظار بازار است.در سایت‌های خرید و فروش، قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش به این شرح ثبت شده است:
پراید ۱۱۱ که سال گذشته نوسان قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز با نرخ ثابت ۳۵۰ میلیون تومان عرضه شد.قیمت پژو ۲۰۷i که دیروز وارد کانال ۷۰۰ میلیون تومانی شد، امروز ۱۴ میلیون تومان افزایش یافت و به ۷۲۷ میلیون تومان رسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
حقوق و درآمد ماهیانه خانم خزعلی چقدر است؟!!
آخرین اخبار