۳۶۰ واحد مسکن در اردبیل تا تیرماه امسال تحویل داده می‌شود

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۳۶۰ واحد مسکن در سطح استان تا تیرماه سال‌جاری تکمیل و آماده تحویل به متقاضیان خواهد شد.

محمد زارع حسین زاده گفت: در شهر اردبیل ۵۹ هزار و ۲۷۹ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد ۲۸ هزار نفر تأیید نهایی شدند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: ما در شهر اردبیل احداث ۳ هزار واحد را شروع کرده بودیم که در قالب ۱۸ پروژه در مرکز استان در حال اجرا است.

زارع حسین‌زاده افزود: از این ۳ هزار واحد پروژه که با پیشرفت بالای ۴۰ درصد در حال اجرا است، ۱۸۰ واحد در سفر وزیر راه و شهرسازی در اسفند ماه سال گذشته به بهره‌برداری رسیده و تحویل متقاضیان شد.

او از افتتاح ۳۶۰ واحد مسکن تا تیرماه سال‌جاری خبر داد و افزود: در نیمه اول امسال این واحد‌ها تکمیل و به شکل کیفی تحویل متقاضیان خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۱۸ پروژه توسط تعاونی‌ها و کارگزاری ستاد اجرایی امام در حال انجام است و ۸۹۰ واحد نیز توسط بنیاد مسکن و مابقی پروژه‌ها نیز به همت پیمانکاران بخش خصوصی اجرایی و عملیاتی می‌شود.

زارع حسین زاده مهمترین دغدغه مسئولان راه و شهرسازی استان را اجرای کیفی پروژه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم برای تمامی متقاضیان مسکن مناسبی را احداث کرده و تحویل دهیم که در این بین متقاضیان نهاد‌های حمایتی به ویژه بهزیستی و کمیته امداد همچنین مجموعه نیرو‌های مسلح و آموزش و پرورش در اولویت تکمیل، ساخت و تحویل قرار گرفتند.

او اضافه کرد: برای جمعیت تحت پوشش کمیته امداد به تعداد یک‌هزار نفر در شهر اردبیل ساخت واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفته و ۶۰۰ واحد برای بهزیستی، ۶۰۰ واحد برای نیرو‌های مسلح و ۷۰۰ واحد نیز برای متقاضیان جامعه فرهنگی ساخت مسکن با امضای تفاهمنامه بین این دستگاه‌ها و راه و شهرسازی در حال انجام است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: تلاش ما بر این است تا با همراهی مهندسان ناظر واجد صلاحیت که از سوی نظام مهندسی انتخاب شده، کیفیت ساخت مورد توجه قرار گیرد.

زارع حسین زاده گفت: قیمت واحد‌های احداثی نیز مصوب وزارت راه و شهرسازی است که از طریق این وزارتخانه ابلاغ شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۵ تير ۱۴۰۲
سلام ماهم منتظریم که کی تحویل میدین چقدر باید منتظر بمونیم چقدر به فکر خونه باشیم به خدا خسته شدیم خسته خسته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
سلام جناب اقای حسین زاده و جناب آقای حیدری محترم. توروخدا اینکه گفته شده تا تیرماه سال جاری ۳۶۰واحد مسکن ملی تحویل متقاضیان میشود. شما رو قسم تون میدم به امام زمان(عج) مسکن ملی داروپخش رو هم تا تیرماه تحویل بدید. توروخدا زمان تحویل حتمی باشه. خوشحالمون کنید.سپاس از لطف تون.