مشکلات ثبت نام در آزمون تیزهوشان از زبان شهروندخبرنگار

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از مشکلات به وجود آمده در سایت سمپاد گلایه کرد.

سمپاد یا همان سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان، سازمانی است که بر روی مدارس تیزهوشان و یا همان استعداد‌های درخشان نظارت می‌کند. مدارس سمپاد، جزو بهترین مدارس در کشور ایران می‌باشند که با ایجاد یک فضای رقابتی مناسب سطح علمی دانش آموزان را بالا می‌برند.
همه ساله دانش آموزانی که علاقه‌مند به تحصیل در مدارس سمپاد هستند اقدام به شرکت در آزمون تیزهوشان می‌کنند. اما شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از مشکلات ثبت نام در سایت سمپاد خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار
 در ثبت نام آزمون تیزهوشان متاسفانه سامانه ثبت نام سمپاد ۲روز اول دچار اشکال بود و ثبت نام‌ها را با محدودیت و اشکال ثبت کرده است. پس از رفع مشکل هیچ حق و امکان ویرایشی برای کسانی که در شرایط محدودیت ثبت نام کردند قائل نشده اند. در روز اول ثبت نام برای فرزندم تنها یک گزینه‌ی انتخاب فعال بوده و ثبت شده در حالیکه در اصل و  برای دیگران ۳ گزینه وجود دارد و ثبت شده و این باعث تضعیف روحیه و استرس به امثال فرزند بنده شده. متاسفانه هیچ نام و نشانی برای پیگیری مشکل داده نشده و شماره‌های تلفن جواب داده نمی‌شود. اداره کل گفته به پیمانکار داده شده، اما از پیمانکار جهت رفع این ضعف و اشکال کارش، هیچ رد و نشانی نیست امکان ویرایش هم نداده اند. کنکور با آن عظمت امکان ویرایش داره و پاسخگو هستند چرا سمپاد نه ویرایش دارد و نه پاسخگو هستند؛ و شرایطی نگران کننده، اضطراب اور و ناعادلانه  بوجود آمده است. لطفا پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

برچسب ها: آزمون ، تیزهوشان ، سمپاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار