آمادگی آذربایجان غربی برای برگزاری مسابقات داخلی و بین المللی فوتبال و فوتسال

استاندار آذربایجان غربی گفت: این استان آماده برگزاری مسابقات چندجانبه داخلی و بین المللی در حوزه فوتبال و فوتسال است.

استاندار آذربایجان غربی در دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال کشور فوتبال و والیبال را از اولویت‌های استان در حوزه ورزش معرفی کرد و گفت: آذربایجان غربی در ورزش‌های تیمی و انفرادی حرف برای گفتن داشته و اقداماتی را نیز در حوزه ورزش‌های عمومی و قهرمانی آغاز کرده ایم.

محمدصادق معتمدیان با اشاره به رکود در اجرای زیرساخت‌های ورزشی استان در سال‌های گذشته، افزود: سرانه قابل توجهی به حوزه ورزش آذربایجان غربی در سال‌های اخیر تخصیص نیافته و پروژه جدیدی در سطح ملی نداشته ایم.

وی به رویکرد دولت سیزدهم درخصوص اتمام پروژه‌های نیمه تمام نیز اشاره کرده و افزود: از ظرفیت‌های ملی و استانی استفاده کرده و در سفر‌های شهرستانی مصوبات خوب و طرح‌های جدیدی برای توسعه حوزه ورزش آذربایجان غربی در کنار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام داشته ایم.

استاندار آذربایجان غربی همچنین استفاده از مدیران جوان و متخصص در حوزه ورزش استان را یادآور شده و اضافه کرد: با توجه به همسایگی آذربایجان غربی با سه کشور، به دنبال برگزاری مسابقات چندجانبه بوده و در سال گذشته نیز میزبان چند مسابقه بین المللی بودیم.

مقام ارشد اجرایی استان در پایان به ظرفیت‌های استان در حوزه فوتبال اشاره کرده و افزود: زمینه توسعه فوتبال در آذربایجان غربی با توجه به حضور فعال تیم هایی، چون نود ارومیه و سردار بوکان همواره فراهم بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.