انتقال ۳۴ میلیارد مترمکعب گاز از منطقه هشت کشور

 مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز از انتقال ۳۴ میلیارد مترمکعب گاز از لوله‌ها و تاسیسات این منطقه در سال گذشته خبر داد.

آقای خدایی از انتقال ۳۴ میلیارد مترمکعب گاز از لوله‌ها و تاسیسات این منطقه در سال گذشته خبر داد و گفت: این میزان گاز انتقال یافته در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ در حدود هفت درصد افزایش یافت.

وی  اظهار کرد: مقدار گاز انتقالی از این منطقه برای مصارف خانگی، نیروگاه ها، صنایع و صادرات در سال گذشته ۳۳ میلیارد و ۸۴۷ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۹۹ متر مکعب بود که از این میزان حدود ۲۳ میلیارد متر مکعب گاز به شرکت‌های گاز استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، زنجان و کردستان تحویل شد.

وی افزود: این میزان گاز انتقالی از منطقه هشت عملیات انتقال گاز در مجموع هفت درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن (۱۴۰۰) بیشتر شد.

وی گفت:سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۳۱ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی از طریق تاسیسات و خطوط لوله این منطقه منتقل شد که ۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ بیشتر شد.

آقای خدایی با قدردانی از تلاش‌های کارکنان این منطقه در پایدار سازی جریان گاز گفت: خوشبختانه با تدابیر لازم برنامه ریزی منطقی و مدیریت درست توانستیم زمستان سال گذشته را بدون قطعی گاز پشت سر گذاشته و به تعهدات خود به درستی عمل کنیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال مهار تورم، رشد تولید نامگذاری شده بتوانیم در مسیر تحقق رسالت و ماموریت سازمانی که همان انتقال پاک، ایمن، پایدار و بهره ور گاز طبیعی است موفق عمل کنیم.

برچسب ها: انتقال گاز ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار