چندین کشته و زخمی در تیراندازی در تل‌آویو

منابع خبری صهیونیستی از یک کشته و ۸ زخمی در جریان عملیات تیراندازی در تل‌آویو خبر دادند و اعلام کردند عامل این عملیات نیز به شهادت رسیده است.

خبرنگار شبکه خبری الجزیره از جراحات ناشی از عملیات تیراندازی در تل‌آویو خبر داد. اورژانس رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد ۲ اسرائیلی در تیراندازی در تل‌آویو به شدت زخمی شدند.

شبکه ۱۴ اسرائیل گزارش داده است مردی مسلح در تل‌آویو تیراندازی کرد و ۴ اسرائیلی را زخمی کرد که حال یکی از آن‌ها وخیم است. شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داده است که عملیات تل‌آویو در ۲ منطقه مختلف انجام شد.

لحظاتی بعد خبرنگار الجزیره به نقل از وزارت خارجه رژیم صهیونیستی گزارش داده است که در حمله تیراندازی در تل‌آویو ۷ زخمی که حال ۲ نفر از آن‌ها وخیم است. شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که یک صهیونیست در تیراندازی در تل‌آویو کشته شده است.

یدیعوت آحارونوت نیز از کشته شدن عامل حمله در تل‌آویو خبر داد. پلیس رژیم صهیونیستی اما گزارش داده است که یک خودرو در تل‌آویو با تعدادی از مردم برخورد کرد، سپس واژگون و راننده آن کشته شد.

شهادت عامل تیراندازی در تل‌آویو

خودروی یک نیروی مقاومت فلسطینی که امشب در ۲ منطقه از تل‌آویو اقدام به عملیات استشهادی علیه صهیونیست‌ها کرد، واژگون شده است. خبرنگار الجزیره گزارش داده است که راننده این خودرو و عامل حمله تل‌آویو به شدت مجروح شد.

این در حالی است که پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که عامل این عملیات ابتدا اقدام به زیرگیری کرده و سپس اقدام به تیراندازی کرده است. کانال ۱۲ این رژیم هم گزارش داده است که مهاجم قبل از واژگونی از شیشه ماشینش تیراندازی کرد و سعی کرد فرار کند، بنابراین پلیس او را به شهادت رسانده است. شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی اعلام کرد عامل حمله تل‌آویو یک جوان عرب اهل کفر قاسم به نام «یوسف ابو گبار» بود.

کانال ۱۲ رژیم اشغالگر گفته است عامل این حمله به منظور گردشگری به اسرائیل سفر کرده، اورژانس رژیم صهیونیستی نیز مدعی شده است قربانیان حمله تل‌آویو گردشگران خارجی هستند.

حماس: عملیات تل‌آویو نشان دهنده توانایی جوانان مقاومت در ضربه زدن به اشغالگران است

سخنگوی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) درباره این عملیات اعلام کرده است: «عملیات تل‌آویو نشان دهنده توانایی مقاومت و جوانان آن در ضربه زدن به اشغالگران است.»

سخنگوی حماس گفت: «عملیات برای پاسخگویی به جنایات اشغالگران در الاقصی در حال تشدید است و تا زمانی که روش‌شناسی اشغالگری شکسته نشود متوقف نخواهد شد.»

انتقام الاقصی پایانی نداشته و نخواهد داشت

جهاد اسلامی نیز در واکنش به این عملیات اعلام کرده است: «عملیات تل‌آویو را تبریک می‌گوییم و تأیید می‌کنیم که این عملیات پاسخی مشروع به جنایات و حملات اشغالگران به مردم و مقدسات ما است.»

کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین نیز اعلام کرده است: «عملیات تل‌آویو ضربه‌ای محکم به امنیت اسرائیل و تأییدی بر این است که انتقام الاقصی پایانی نداشته و نخواهد داشت.»

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی درباره عملیات شهادت‌طلبانه در تل‌آویو گزارش داد عامل این حمله به منظور گردشگری به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است. اورژانس رژیم صهیونیستی نیز مدعی شده است قربانیان حمله تل‌آویو گردشگران خارجی هستند.

عملیات تیراندازی جدید در رام الله

رسانه‌های عبری زبان از حمله تیراندازی جدید به سمت یک خودروی شهرک‌نشینان در خیابان ۴۴۳، در غرب رام الله خبر دادند.

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده است: «نتانیاهو دستور اعزام تمامی واحد‌های ذخیره در نیرو‌های گارد مرزی را با توجه به تشدید اوضاع امنیتی صادر کرده است.»

یدیعوت آحارونوت نیز نوشت: «فرمانده مرزبانان اسرائیل دستور فراخوانی ۴ یگان علاوه بر ۶ یگانی که در حال حاضر مشغول به کار هستند را صادر می‌کند.»

افزایش تلفات عملیات تل‌آویو به یک کشته و ۸ زخمی

المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد با کشف ۲ زخمی دیگر، تعداد تلفات عملیات تل‌آویو به یک کشته و ۸ زخمی افزایش یافت.

منابع اسرائیلی مدعی شدند فرد کشته شده در عملیات تل آویو یک جهانگرد ایتالیایی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۰ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۴ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
بکشید تا بفهمن طعم کشته دادن رو، بکشید تا مزه ترس رو بچشن تا بفهمن اشغال و زور گویی ینی چی، فرانسه و انگلیس و آمریکا هم باید طعم این چیزا رو بچشن، چون اسراییل و اونا تاسیس کردن
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۰۴:۵۳ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
وحشت در خانه عنکبوت
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۴:۴۰ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
فقط بمب گذاری در استادیوم با چند ده هزار کشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۸ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
اونا تعداد کشته شده ها رو درست اعلام نمیکنن. چون میدونن مردم وحشت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
خدایا ممنون که زنده هستیم و سقوط و هلاکت این رژیم جنایتکار رو می‌بینیم
خدایا تو را بحق پیامبر و اهل بیت مطهرش ظهور مولا را برسان ای مهربانترین
یا صاحب زمان ادرکنی آقا جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
نیروهای مقاومت باید جنگ ترکیبی و ب داخل فلسطین اشغال ببرن

اعتراضات فرصت خوبیه ب اشوب داخلی کشیده شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
نشونه گیری فلسطینی ها خوب نیست؟ گلوله هاشون مشکل داره؟ یا اسراییل ها رویین تن هستند؟ اوج تلفات اسراییلیها زخمی شدنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
کی مرگ این رژیم غاصب و خدا میرسونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
نمردیم و این روزها رو هم دیدیم الهی شکر
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۲۳:۵۹ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
چی شده خخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
خدارو شکر. پیروزی نزدیک است.
آخرین اخبار