امام جمعه کرج:

آزادی قدس شعار جهانی است/ تحریم‌ها مانع موفقیت‌های هسته‌ای ایران نشد

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: شعار ایران و تمام جهان آزادی قدس است.

امام جمعه کرج در خطبه‌های این هفته گفت: روز قدس امسال با سال‌های قبل متفاوت است و زورگویی نظامی، دروغ گویی رسانه ای رژیم غاصب کارایی ندارد و شعار ایران و تمام جهان آزادی قدس است.

او با بیان این‌که تمام دنیا باید فلسطین را موضوع خود بداند افزود: مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل از آرمان‌های انقلاب است و در فرهنگ انتظار مورد توجه جدی بوده است.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه باید ماه مبارک رمضان و نقش بیت المقدس در عصر ظهور را مورد توجه قرارداد، گفت: ظهور حضرت ولی عصر(عج) از کنار کعبه خواهد بود و مسیر به سمت فتح بیت المقدس ادامه می یابد.

او همچنین به دستاوردهای سفر رئیس قوه قضاییه به استان البرز اشاره کرد و افزود: این سفر فرصت مغتنمی برای استان البرز بود و مصوبات خوبی به نفع این استان داشت به‌طوری‌که وعده قطعی انتقال زندان رجایی شهر از کرج به خارج از این شهر با فراهم شدن مقدمات کار داده شد.

امام جمعه کرج با اشاره به ۲۰ فروردین روزملی فناوری هسته ای گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود کارشکنی، تهدید و تحریم های ناجوانمردانه دشمنان توانسته است فناوری هسته ای را به سرمنزل مقصود برساند، هرچند در دوره هایی نیز با فراز و نشیب هایی همراه بود و این فراز و نشیب ها ملت رشید ایران را هرگز در برابر زیادخواهی های دشمنان وادار به عقب نشینی نکرده است.

او می‌گوید: جمهوری اسلامی ایران در این سال‌ها برای کسب این عزت و افتخار ملی نه تنها فشارهای بین المللی و تحریم ها را مقتدرانه تحمل کرده بلکه بیش از آنکه دشمنان این مرز و بوم تصور می کردند توانسته است در عرصه های علمی، فناوری و دانش هسته ای به خوبی بدرخشد.

آیت‌الله حسینی همدانی با بیان این‌که دشمنان این توان و ظرفیت ایران را سرزنش می کنند، گفت: ملت ایران می دانند که دشمنان ما به خصوص آمریکای رو به افول و دیگر وابستگان بین المللی استکبار نمی خواهند استقلال و سربلندی کشور ایران را ببینند.

او با اشاره به توطئه های ۴۴ ساله استکبار و شکست آنها افزود: امروز به فضل پروردگار، همانطور که سیاستمداران دنیا به آن اذعان کرده اند به زودی مردم عالم اضمحلال و محکوم شدن نظام لیبرال دموکراسی و استکباری غرب را به زودی خواهند دید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.