برگزاری تور رسانه ای بازدید از پروژه‌های عمرانی در زرند

نخستین تور رسانه‌ای بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری زرند در سال جدید، با هدف اطلاع‌رسانی خبرنگاران رسانه‌ها و شهروندان از پروژه‌های شهرداری زرند و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها برگزار شد.

علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه این بازدید ضمن تبریک سال نو، به اجرای پروژه‌ها و مراکز گردشگری و تفریحی با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان در سال جدید اشاره کرد.

او خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را عبادت دانست و افزود: مسئولین باید خود را خادم مردم بدانند و مردم تشته خدمتند.

ضیاءالدینی به تشریح برخی از اقدامات شهرداری پرداخت و بیان داشت: با همکاری شورای شهر اقدامات ارزشمندی در بخش‌های مختلف درسطح شهر زرند صورت گرفته است.

او اصحاب رسانه را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست و از آن‌ها خواست، اقدامات انجام شده را به مردم ولایتمدار انتقال دهند.

ضیاءالدینی گفت: مجموعه شهرداری از انتقاد سازنده استقبال می کند.

خبرنگاران ضمن بازدید از طرح‌های مختلف شهری از نزدیک در جریان مشکلات پروژه‌ها و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نیمه تمام و اولویت‌دار شهرداری قرار گرفتند.

بازدید از تعدادی پروژه‌های اجرا شده طی یک سال گذشته از جمله معابر بهسازی شده شهرک سید الشهدا، منطقه اکبرآباد، بلوار اجراشده آیت الله مصباح (شورای سابق)، بهسازی بوستان‌های اندیشه، قرنی، شهرک زیتون، روشنایی قریب به اتفاق بوستان‌ها وپارک‌ها و همچنین پروژه‌های در حال اجرای میدان دانشگاه، بهسازی ورودی شرقی و روشنایی بهشت زهرا، مجتمع گلخانه‌ای شماره یک سازمان سیما منظر، واحد نقلیه و خدمات موتوری شهرداری و بازدید از ۱۲ خودرو سبک و نیمه سنگین افزوده شده به ناوگان خدمات رسانی مدیریت شهری و...، از مقاصد این تور رسانه‌ای بود.

برگزاری تور رسانه ای بازدید از پروژه‌های عمرانی در زرند

منتخب شورای شهر زرند نیز در حاشیه این بازدید گفت: مقرر شده، برخی پروژه‌های نیمه تمام شهر تا اواسط سال ۱۴۰۲ تکمیل شود.

 ضیاءالدینی با بیان اینکه برگزاری این گونه بازدید‌ها و پرداخت به موضوعات شهری باعث رفع برخی ابهامات می‌شود، افزود: شهرداری زرند پروژه‌های عمرانی متنوعی را در دستور کار دارد.

او به کارخانه آسفالت شهرداری زرند اشاره کرد و بیان داشت: این کارخانه با ظرفیت ۱۲۰ تنی و تاسیسات سنگ شکن با ۸۰ متر مکعب بر ساعت تا پایان اردیبهشت ماه آغاز به کارمی کند.

ضیاءالدینی افزود: در برنامه‌های عمرانی که امسال داریم اعتباری که برای کارخانه آسفالت در نظر گرفتیم، بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان است و برای کار‌های عمرانی سطح شهر در بودجه‌ای که امسال دیده شده، ۵۰ میلیارد تومان کار آسفالت و زیر سازی، جدول گذاری و احداث و ترمیم پارک ها و اولویت هم با کار‌های نیمه تمامی سطح شهر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار