رئیس قوه قضاییه:

انتقال دو زندان البرز در دستورکار قرار گرفت/ دشمن با برنامه وارد مسئله حجاب شده است

حجت‌الاسلام والمسلمین‌ محسنی اژه‌ای گفت: انتقال زندان رجایی شهر و قزلحصار در اولویت قرار می گیرد.

رئیس قوه قضاییه در شورای اداری البرز با بیان این که انتقال زندان رجایی شهر از محدوده شهری در اولویت قرار می گیرد، گفت: در صورت تامین بودجه، زندان قزلحصار نیز از استان البرز خارج می شود.

او با بیان اینکه وجود زندان‌ها در محیط‌های مسکونی معضلات فراوانی به همراه دارد، افزود: در برنامه ششم توسعه هم خروج زندان‌ها از شهرها تصریح شده اما علت اصلی معطل ماندن این مطالبه جدی بحث تامین بودجه بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین‌ محسنی اژه‌ای همچنین در شورای اداری البرز به مسئله حجاب اشاره کرد و گفت: مسئله حجاب هم شرعی است و هم قانونی و دشمن در حاضر در حال بهره برداری از این موضوع است.

او با اشاره به بیانات رهبری درباره حجاب، افزود: دشمن با برنامه وارد شده است بنابراین برای حل مشکل باید با برنامه وارد شویم و همچنین چون موضوع فرهنگی است باید از روش‌های فرهنگی در کنار سایر اقدامات استفاده کنیم.

رئیس قوه قضاییه گفت: لایحه ای در دست داریم که به‌زودی به مجلس شورای اسلامی برای تصویب ارائه می شود ولی فعلا با استفاده از ظرفیت‌های فعلی قانونی می توانیم اقدامات و برخوردهای لازم را انجام دهیم.

او با تاکید بر همدلی همفکری و هم افزایی دستگاه‌های دولتی برای حل مشکلات، افزود: با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود می توان بخشی از مشکلات و موانع را مرتفع کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین‌ محسنی اژه‌ای با بیان این‌که اقتصاد مسئله اول کشور است، گفت: یکی از عوامل مهم مشکلات اقتصادی در جامعه تورم است و کلید مهار تورم رشد تولید است و برای رشد تولید باید تصدی گری دولت کاهش یابد و میدان را به بخش خصوصی بدهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.