حزب‌الله لبنان: از هر اقدامی برای حمایت از فلسطینیان استقبال می‌کنیم

حزب‌الله لبنان در محکومیت حملات صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی بیانیه‌ای صادر کرد.

حزب الله لبنان در این بیانیه اعلام کرد «ما به شدت یورش نیرو‌های اشغالگر به صحن‌های مسجدالاقصی و حمله به نمازگزاران و معتکفین در قبله اول مسلمانان و بازداشت نمازگزاران و تخلیه مسجد برای ورود شهرک‌نشینان صهونیست و هتک حرمتش را به شدت محکوم می‌کنیم.»

حزب الله لبنان در این بیانیه اقدامات اشغالگران را نقض آشکار حرمت مومنان و بیت‌المقدس و اقدامی علیه مسلمانان و مسیحیان و آزادگان جهان و زیرپا گذاشتن تمام ارزش‌های دینی، اخلاقی و انسانی قلمداد کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: اقدامات ارتش رژیم صهیونیستی پیامی واضح به همه سازشکاران درباره ماهیت واقعی این دشمن و اقدامات تروریستی و جنایت‌های آن است. حزب‌الله با اعلام همبستگی کامل خود با مردم فلسطین و گروه‌های مقاومت تاکید می‌کند که در هر گام مقاومت برای حمایت از فلسطینیان، در کنارشان می‌ایستد.

هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان امروز گفت: تلاش صهیونیست‌ها برای هدف قرار دادن مسجد الاقصی منطقه را به آتش خواهد کشید. صهیونیست‌ها بدانند که مسجد الاقصی تنها نیست و صد‌ها میلیون مسلمان آماده هستند برای دفاع از آن جان خود را تقدیم کنند.

حزب الله پیشتر درباره هتک اقصی هشدار داده بود و گفته بود با گروه‌های مقاومت در جهت حمایت از فلسطینیان همکاری خواهد کرد. بر همین اساس رسانه‌ها اعلام کردند که حملات ساعات گذشته به سرزمین‌های اشغالی توسط گروه‌های مقاومت فلسطینی مستقر در لبنان انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار