چهارمین جلسه دادگاه پرونده پولشویی برگزار شد

چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده پولشویی مربوط به موسسه نور امروز در دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده‌ اخلاگران اقتصادی در گرگان برگزار شد.

در چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده پولشویی امروز پنجشنبه ۱۷ فروردین وکیل متهم ردیف اول در جایگاه قرار گرفت و ابهامات، سوالات و دفاعیات خود را ارائه کرد.

بیشترین سوالات و ایرادات وکیل متهم معطوف به نظرات کارشناسی ارائه شده در مرحله دادسرا و رد اتهامات طرح شده در متن کیفرخواست بود.

وکیل متهم در دفاعیه امروز خود، منتسب بودن شرکت‌های صوری، جابجایی سپرده‌ها، ماشین‌های لوکس توقیف شده، کارخانه‌های توقیف شده و ۳۵ کیلوگرم شمش طلای کشف شده را، رد کرد و گفت: سند و مدرکی مبنی بر به نام بودن و منتسب بودن این اموال و دارایی‌ها به موکل بنده ارائه نشده و درخواست ارجاع مجدد به کارشناسی را در پرونده کرده است.

او با اشاره به صدور رای پرونده دیگری مربوط به موسسه نور در دادگستری تهران، بار دیگر خواستار رسیدگی حقوقی به پرونده به جای رسیدگی در دادگاه ویژه شد.

قاضی مزیدی با توجه به طولانی شدن دفاعیات وکیل متهم و فراهم شدن فرصت برای برای پاسخگویی معاون دادستان و وکلای شکات به ایرادات وسوالات طرح شده از سوی وکیل متهم ردیف اول پرونده، اعلام کرد: شنبه و یکشنبه نوزدهم و بیستم فروردین جلسه‌های بعدی دادگاه برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.