تاکید استاندار چهارمحال و بختیاری بر آموزش برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر نقش بی‌بدیل آموزش و اطلاع‌رسانی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، گفت: باید با تولید محتوا در رسانه‌ها مردم را نسبت به عواقب بدحجابی و بی حجابی در جامعه آگاه کرد.

غلامعلی حیدری در نشست ستاد راهبردی عفاف و حجاب این استان با اشاره به فراز‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب در روز گذشته اظهار داشت: معظم له فرمودند که باید در بحث عفاف و حجاب چند وجهی و هوشمندانه ورود پیدا کرده و اقدامات انجام شده قاعده‌مند باشد.

وی افزود: از همین رو می‌طلبد برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب به صورت کاربردی وارد میدان شد و همانطور که با رهبری مدبرانه معظم له و همراهی مردم از چالش‌های گذشته بخوبی گذر کردیم از این موضوع نیز عبور خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: رهنمود‌های روز گذشته رهبر معظم انقلاب در حوزه عفاف و حجاب همانند سایر موضوعات جامع، کامل و ارزشمند و راهبردی و راهگشا بود و باید زمینه اجرایی کردن این منویات و دغدغه‌ها را به خوبی در استان فراهم کرد.

حیدری افزود: در بخش دیگری از فرمایشات مقام معظم رهبری به حوزه‌های مختلف از جمله معارف، فضیلت‌های ماه رمضان، اقتصاد و رشد تولید و مهار تورم اشاره و معظم له مطالب دقیق و کارشناسی شده، نکات کاربردی بیان داشتند.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در حوزه خدمات دولت مطالب زیبایی فرمودند و توصیه کردند که تور تشکیل شود و کار‌های انجام شده را همگان از نزدیک ببینند تا در جامعه امید آفرینی شود و همچنین در حوزه انتخابات، سلامت، امنیت و حضور حداکثری مردم در این رویداد تاکید داشتند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تدوین مدل مردمی‌سازی ترویج عفاف و حجاب در استان تاکید کرد و گفت: در این نسخه از همه ظرفیت‌ها، اقشار مردم، نخبگان، اساتید دانشگاه، روحانیون و گروه‌های مردم‌نهاد استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار