تونل نوری شهرکرد روشن شد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد از روشنایی تونل نوری کاشانی خبر داد.

سیدرضا هاشمی با بیان اینکه روشنایی‌ها علاوه بر اینکه هنگام شب جلوه مطلوبی به شهر می‌بخشد، موجب پویایی، آسایش و امنیت بیشتر در شهر خواهد شد، اظهارداشت: روشنایی تونل نوری به منظور زیباسازی محیط شهری و تامین روشنایی مسیر انجام شد تا جلوه زیبایی را به شهروندان القا کند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد افزود: برای روشنایی این تونل نوری ۴۴ متر ریسه led با قابلیت افکت‌های مختلف با ۲۱۰ میلیون تومان اعتبار نصب شده است.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: همچنین نواقص نوری پارک‌ها و فضا‌های سبز ازجمله اتصالی‌های کابل‌های برق، تعویض لامپ‌های سوخته و تعویض سری چراغ‌های فرسوده و شکسته برطرف شده است.

هاشمی گفت: هم اکنون تعویض لامپ‌های سوخته حاشیه بلوار کشاورز و رفع اتصالی کابل برق پارک اندیشه در حال انجام است.

وی تاکید کرد: تامین سیستم روشنایی در پارک‌ها و فضا‌های سبز شهری در راستای جلوگیری از خطرات احتمالی به دلیل تاریک بودن پارک‌ها، تامین آرامش روحی و روانی شهروندان، حفظ امنیت در تردد شهری و ایجاد جلوه‌ها و چشم انداز‌های زیبا در فضا‌های عمومی شهر انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۸:۴۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
بلوارها و ورودی شهرها میباید نورپردازی و زیبا سازی شوند و این یکی از کم هزینه ترین و به صرفه ترین کارهای شهرداری‌ها برای زیبا سازی بلوارها و روشنایی و نورپردازی های شهری است
آخرین اخبار