پوشش امدادی به ۲۴۵ حادثه در طرح ملی امدادونجات نوروزی در گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از پوشش امدادی به ۲۴۵ حادثه و خدمات در طول اجرای طرح ملی امدادونجات نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد.

قاسم غریب آبادی از پایان اجرای طرح ملی امدادونجات نوروزی ۱۴۰۲ در استان خبر داد و گفت: در مدت اجرای طرح از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین، نیرو‌های عملیاتی به ۲۴۵ مورد حادثه، خدمات پوشش امدادی دادند.

او ادامه داد: امدادگران  ۱۰۱ مورد حادثه جاده‌ای و ترافیکی، ۷ مورد کوهستان (بیشترین حوادث پوشش داده شده) و  به ۱۲۴ مورد خدمات حضوری را پوشش دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در حوادث نوروز از ۹۶۹ حادثه دیده ۴۷۱ نفر مصدوم شدند که نیرو‌های عملیاتی ۱۲۴ نفر را به صورت سرپایی در محل حادثه مداوا و ۱۰۸ نفر از مصدومان را به مراکز درمانی استان انتقال دادند.

او افزود: در طول اجرای طرح ۸۲۹ امدادگر و نجاتگر در قالب ۳۱۱ تیم با بکارگیری ۱۷۰ آمبولانس، خودروی نجات و خودروی کمکدار سبک مشارکت کردند.

او با اشاره به اینکه پوشش به حوادث جاده‌ای و ترافیکی رویکرد اصلی هلال احمر از اجرای طرح امدادونجات نوروزی است گفت: هلال احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش با ۲۱ حادثه جاده‌ای و ترافیکی، گرگان ۱۶ مورد، علی آباد کتول ۱۵ مورد، کردکوی ۱۳ مورد و گنبدکاووس با ۱۲ مورد بیشترین موارد حوادث جاده‌ای و ترافیکی را پوشش داده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار