انتقال میدان عرضه دام زنده بروجن به بیرون از شهر

شهردار بروجن چهارمحال و بختیاری گفت: میدان عرضه دام زنده این شهر به یک مکان جدید در جاده گندمان منتقل خواهد شد.

حمزه‌علی ولییان تاکید کرد: در آخرین جلسه فرمانداری شهرستان بروجن مقرر شد تا پایان سال گذشته، اتحادیه مرتع‌داران و دامداران شهر بروجن جابه‌جایی میدان عرضه دام زنده بروجن را براساس طرح تهیه شده از سوی آن اتحادیه عملیاتی کنند که تاکنون به‌علت تامین نشدن آب بلاتکلیف مانده است.

وی افزود: در همین راستا مقرر شد در صورت اجرا نشدن طرح از سوی اتحادیه مرتع‌داران و دامداران بروجن، شهرداری نسبت به انجام این مهم اقدام کند.

ولییان به پیش‌بینی یک قطعه زمین برای جابه‌جایی میدان عرضه دام زنده بروجن در جاده گندمان اشاره و تصریح کرد: شهرداری بروجن در مرحله نخست جابه‌جایی بنگاه‌های این میدان به مکان جدید در جاده بروجن به گندمان را عملیاتی می‌کند.

وی میدان عرضه دام زنده بروجن را خارج از محدوده شهر دانست و یادآور شد: پس از انتقال این میدان به محل جدید، طراحی و زیباسازی مکان کنونی به‌عنوان یکی از ووردی‌های اصلی شهر بروجن انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


ولییان اظهار داشت: شهرداری بروجن در صورت جابه‌جایی میدان عرضه دام زنده این شهر به مکان جدید، می‌تواند با مصوبه شورای اسلامی شهر نسبت به ارائه تخفیف‌ها و مشوق‌هایی به فعالان این عرصه اقدام کند.

برچسب ها: دام زنده ، بروجن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار