نوروز در قاب عکاسی

مدیر روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد از برگزاری «جشنواره عکاسی نوروزی» با هدف ثبت و انتقال حس خوب نهفته در طبیعت یزد و ثبت خاطرات مسافران نوروزی خبر داد.

روح الله حفیظی، مدیر مدیر روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد، شرکت در جشنواره عکاسی نوروزی را برای عموم مردم آزاد اعلام کرد و افزود: این جشنواره در دو بخش عکاسی حرفه‌ای و عکاسی مردمی با موبایل برگزار می‌شود.

او فرمت jpeg و کادر بندی مناسب را از شرایط اولیه ارسال آثار به این جشنواره عنوان کرد و اظهار داشت: هر عکاس میتواند با پنج اثر تک عکس یا دو مجموعه عکس چهار و هفت عددی در جشنواره عکاسی نوروزی شرکت کند.

حفیظی ضمن معرفی آقایان مجید دهقانی زاده و سجاد راد و خانم بهارک روشنی به عنوان داوران این مسابقه، گفت: آثار ارسالی که به هر نحوی دچار دستکاری یا ویرایش ساختاری در عکس شده باشند یا دارای لوگو، امضا و ... باشند؛ از مرحله داوری حذف می‌شوند.

مدیر روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد مهلت ارسال آثار را تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ اعلام کرد و افزود: آثار ارسالی باید در قالب فایل به شماره ۰۹۹۱۵۸۳۸۵۲۰ در ایتا یا تلگرام ارسال شوند و مشخصات فردی اعم از نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس و آدرس پستی نیز ضمیمه آثار ارسالی شود.

او، زمان اعلام نتایج مسابقات عکاسی نوروزی یزد را یک و دوم اردیبهشت مقارن با عید سعید فطر اعلام کرد و افزود: جوایز اعطا شده به برگزیدگان بخش داوری بخش عکاسی حرفه‌ای به ترتیب ده میلیون ریال برای نفر اول، هفت میلیون به نفر دوم و پنج میلیون ریال برای نفر سوم است و همچنین به دو نفر از برگزیدگان بخش عکاسی مردمی جایزه ۵ میلیون ریالی اهدا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار