۶۸۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در مهاباد معدوم شد

رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد گفت: ۶۸۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی در این شهرستان کشف، معدوم و از چرخه مصرف انسانی خارج شده است.

عباس آغاز رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد گفت: این مقدار گوشت و فرآورده‌های خام دامی غیرقابل مصرف در بازرسی کارشناسان این شبکه از مراکز عرضه فرآورده خام دامی شامل قصابی، فروشگاه‌های پروتئینی، رستوران و غذاخوری، قصابی، مرغ و ماهی‌فروشی، کبابی و فروشگاه‌های مواد لبنی کشف و ضبط شده بود.

وی با اشاره به اینکه این مقدار فرآورده خام دامی در قالب طرح نوروزی تشدید نظارت بر بازار ضبط شد، افزود: این فرآورده دامی غیرقابل مصرف، به دلیل پایان تاریخ مصرف، نگهداری در شرایط نامناسب و نداشتن شرایط استاندارد از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد گفت: طرح نوروزی تشدید نظارت بر بازار در مهاباد با مشارکت یک تیم ثابت و سه تیم سیار از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و تا سوم اردیبهشت (آخر ماه رمضان) ادامه دارد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۴۲۴۴۲۲۲۸ و ۴۲۴۴۲۲۲۹ این شبکه اطلاع دهند تا در کمترین زمان موضوع بررسی شود و شهروندان از خرید گوشت دام از قصابان دوره‌گرد و گوشت‌هایی که ممهور به مهر دامپزشکی نباشند، خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.