فعالیت واحد‌های تزیینات داخلی ساختمان درفضای مجازی با مجوز اتحادیه

رئیس هیات مدیره اتحادیه صنف تزیینات داخلی ساختمان تهران از فعالیت واحد‌های تزیینات داخلی ساختمان درفضای مجازی با مجوز اتحادیه خبر داد.

آیدا میلانی اشاره به اینکه تزیینات داخلی ساختمان شامل هفت رسته است، افزود: درحال حاضر با توجه به رونق ساخت و ساز رکورد حاکم در این حوزه خارج زده شده است.

وی، ادامه داد: کاغذ دیواری منازل نیز یکی دیگر از رسته‌های صنف تزیینات داخلی ساختمان بوده که در رده آخر اولویت‌های یک مشتری قرار دارد و نسبت به بقیه رسته‌ها از رکود بیشتری برخوردار بود که در حال حاضر این مشکل برطرف شده است ولی در برخی ازرشرایط قیمت بالای آن مصرف کننده را مجبورکرده تا درتصمیمات خود تجدید نظر کند و به جای استفاده ازکاغذ دیواری برای کل دیوار‌های یک خانه، آن‌ها تنها برای بخشی ازدیوار‌های منزل هزینه می‌کنند.

رییس هیات مدیره اتحادیه صنف تزیینات داخلی ساختمان تهران، گفت: کاغذ دیواری تولیدداخل به علت محدودیت رنگ و طرح تنها ۳۰ درصد نیاز بازار داخلی را تامین می‌کند و مابقی عمدتا از کشور چین وارد می‌شود.

میلانی، با اشاره به اینکه واردات پارکت و لمینت از حدود ۳ سال پیش ممنوع شده، گفت: واردات این کالا‌ها به صرف اینکه تولیدات داخلی این کالا وجود دارد، ممنوع شده است و در حال حاضر در کشور تولید می شود.

رییس هیات مدیره اتحادیه صنف تزیینات داخلی ساختمان تهران، با اشاره به فعالیت غیرمجاز برخی از واحد‌های تزیینات داخلی ساختمان در فضای مجازی، گفت: طی نامه‌ای از سوی اتحادیه به اتاق اصناف، درخواست شده تا صدور مجوز واحد‌های مجازی به خود اتحادیه‌های صنفی واگذاری شود تابدین وسیله تمامی واحد‌ها را به اخذ پروانه و کسب و کار قانونی ترغیب کنند.

برچسب ها: اتحادیه ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار