ویزیت بیش از ۱۱۵ هزار بیمار تعطیلات نوروزی در لرستان

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با ویزیت ۱۱۵ هزار و ۷۳۲ بیمار مراجعه کننده به ۱۷ بیمارستان دولتی استان گام‌های موثری در خصوص تعداد مراجعان اورژانس، بستری، تعداد اعمال جراحی و سایر خدمات پاراکلینیکی در حوزه سلامت استان در تعطیلات نوروزی برداشته شد.

بهرام دلفان اعلام کرد: طی این مدت ۱۱۱ هزار و ۸۸۷ ویزیت توسط پزشک عمومی و سه هزار و ۸۴۵ مورد نیز ویزیت توسط پزشک متخصص صورت گرفته است.
وی در خصوص تعداد مراجعان اورژانسی افزود: تعداد مراجعان بستری هفت هزار و ۹۵۷ مورد، مراجعان سرپایی اورژانس ۵۷ هزار و ۷۱۶ مورد و مراجعان اورژانس نیز ۶۵ هزار و ۶۷۳ مورد بود.
رییس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان بیان کرد: در این مدت ۶۲۳ مورد اعمال جراحی الکتیو و یک هزار و ۱۴۹ مورد اعمال جراحی اورژانس و در مجموع یک هزار و ۷۷۲ مورد اعمال جراحی در ۱۷ بیمارستان دانشگاهی صورت گرفته که با توجه به ایام تعطیلات نوروزی در نوع خود بی نظیر بوده است.
دکتر دلفان با اشاره به تعداد مراجعان اورژانس به سه بیمارستان شهدای عشایر، شهید رحیمی و شهید آیت الله مدنی خرم آباد به عنوان سه مرکز آموزشی و درمانی مرکز استان عنوان کرد: در بیمارستان شهدای عشایر هفت هزار و ۲۳۵بیمار و در بیمارستان شهید رحیمی چهار هزار و ۶۳۲ و در بیمارستان شهید مدنی هم یک هزار و ۴۹۴بیمار پذیرش شده است.

وی ادامه داد: طی این مدت تعداد ۱۳ هزار و ۳۶۱ بیمار اورژانسی به این سه بیمارستان مراجعه کرده که تعدادی از آنان بستری و بیشترشان نیز به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند.

وی تاکید کرد: تعداد آمار مراجعان اورژانسی به بیمارستان های دولتی امسال در مقایسه با پارسال از رشد چشمگیری برخوردار بوده که نشانه اعتماد مردم و مسافران نوروزی به مراکز دولتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.