آخرین جزئیات از فروش ارز از طریق حساب ارزی/ ربع سکه های مرکز مبادله ارز و طلا کشف نرخ شدند

معاون مرکز مبادله طلا و ارز گفت: متقاضیان برای دریافت ارز مورد نیاز خود در قالب سر فصل ۵۶ باید حساب ارزی باز کنند.

آقای توکلی گفت: در صرافی ها کسی که برای دریافت ارز با کارت ملی مراجعه می کرد،سوء استفاده های زیادی را در این بخش شاهد بودیم.

به گفته معاون مرکز مبادله طلاوارز، در بسیاری از مواقع شاهد آن بودیم که  سوء استفاده های  گزارش می شد چراکه در قالب سر فصل ۲۴ و ۵۶  افرادی که نیازهای ضروری برای دریافت ارز داشتند، ارز مورد نظر خود را دریافت نمی کردند و ارزهای این بخش به طور معمول به دست دلالان و سوداگران می رسید.

او گفت: برای حل این مسئله  که نیاز  ارز تامین شود و به متقاضیان واقعی خدمات برسد، اعلام کردیم که متقاضیان  حساب ارزی باز کنند، بدون آنکه هیچ مبلغ اولی پرداخت کنند ما این موضوع را به بانک ها ابلاغ کردیم  و حساب ارزی  را باز کردیم و  تنها نرخ کارمزد ۵ درصد دیده شده است. که یک درصد بالاتر از نرخ سنا است و متقاضی بعد از ۵ روز با پرداخت ریالی ارز می تواند ارز مورد نیاز خود را دریافت کند.

او گفت: فرد برای دریافت ارز باید معادل ریالی را پرداخت کرده و ۵ روز بعد امکان برداشت ارز از حساب فراهم می شود.

توکلی گفت:  برای فروش ربع سکه مردم مراجعه کنند به سایت و جزئیات جدید در آنجا اعلام شده فاز  دوم سکه بود که  هدف  آن پوشش ریسک و نیازهای سرمایه گذاری و بانک مرکزی مسکوکات و ضرب سپرده است  به مرکز مبادله  اما تاکنون برای ربع سکه استقبالی نشده و مشتری چندانی نداشت. امروز عرضه ربع سکه با میانگین نرخ ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کشف قیمت صورت گرفت و تعداد کمی عرضه داشتیم امروز تعداد ۱۱۲ قطعه ربع سکه با میانگین قیمت اعلام شده عرضه شد.

 

برچسب ها: حساب ارزی ، نرخ ارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار