رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد؛

اخاذی از شهروندان با لباس نظامی

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای که با استفاده از لباس نظامی و مدارک هویتی جعلی از شهروندان سرقت می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ محمد گودرزی، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای که با استفاده از لباس نظامی و مدارک هویتی جعلی از شهروندان سرقت می‌کرد، خبر داد و گفت: در پی افزایش سرقت و اخاذی از شهروندان با لباس نظامی در محدوده "پایانه مسافربری جنوب تهران" توسط یک نفر مأمور نما رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق در دستور کار عملیات کلانتری ۲۰۸ این محل قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه مأموران در تحقیقات و پی‌جویی انتظامی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند، افزود: مأموران پس از اخذ مجوز‌های قضائی در یک عملیات منسجم و ضربتی متهم را زمانی که قصد سرقت یک دستگاه تلفن همراه از یکی از شهروندان را داشت، دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهم یک دستگاه تلفن همراه، البسه نظامی و مدارک هویتی کشف و وی در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخاذی از شهروندان با لباس نظامی اعتراف و تاکنون سه نفر از مالباختگان شناسایی و به کلانتری مراجعه کردند.

گودرزی در پایان با اشاره به اینکه شهروندان در صورت مواجهه با چنین مواردی سریعاً با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند، عنوان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جزئیات پرونده و جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
حالا واقعا تقلبی یا اصله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
تشکر ویژه از نیروی انتظامی اگر استان چهارمحال بختیاری شهرستان کوهرنگ نیروی ۱۱۰ قوی داشت خیلی خوب می‌شود چون نیرو داخل کلانتری هست جدی برخورد نمی کنند باید داخل پليس آگاهي و۱۱۰ غیر بومی باشد که با پارتی دروز بعد آزاد نشوند متهمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
لعنت بهت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
لباس پلیس در خیابانها فروش بره،بهتر از این در نمیاد