امدادرسانی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در ۴۳ حادثه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای طرح خدمات نوروزی، جمعیت هلال امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمراستان در ۴۳ حادثه امدادرسانی کردند.

مسعود مثنوی گفت: در این مدت امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان به ۴۷۰ نفر حادثه‌دیده در قالب حوادث کوه، تصادفات جاده‌ای، غرق شدگی و بیماران امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین امدادرسانی‌های انجام شده در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل و محور‌های ارتباطی بروجن به لردگان انجام شد، اظهار داشت: در این مدت ۷۲ تیم با ۲۲۵ نفر نیروی عملیاتی و ۶۴ دستگاه آمبولانس و خودرو نجات در محل‌های حادثه حاضر و به حادثه‌دیدگان امدادرسانی کردند.


بیشتر بخوانید


وی افزود: در این مدت ۱۰ مصدوم حوادث توسط نجاتگران جمعیت به صورت سرپایی درمان و ۲۰ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

مثنوی اظهار داشت: در این مدت ۶۶هزار و ۷۴ مسافر از پست‌های نوروزی جمعیت هلال احمر استان بهره‌مند شدند که از این تعداد ۲۳هزار و ۴۶۱نفر در طرح بهرفت مشارکت داشتند و ۹هزار و ۹۹ نفر از فضای دوستدار کودک،۶هزار و ۸۰۹ نفر از خیمه‌های نماز و ۱۱ هزار و ۷۴۷ نفر از اقلام زیستی بهره‌مند شدند.

وی اظهار داشت: در این مدت یک‌هزار و ۴۷۰ نفر روز جوان داوطلب مشارکت داشتند، ۲۱هزار و ۳۳۸ مورد خدمات مخاطرات زیست‌محیطی مهار یا پیشگیری شده و چهار هزار و ۳۷۱نفر از خدمات تیم سحاب بهره‌مند شدند.

به گفته وی، در این مدت ۲هزار و ۳۱۹ سبد معیشتی و غیرمعیشتی بین محلات کم‌برخوردار و سایر مناطق استان تهیه و توزیع شد و پنج سفره مهربانی نیز در سطح استان برپا شد و ۶۴۷ نفر از سفر‌های مهربانی بهره‌مند شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار