سایت نیکوکاری ۳۳۸۰۸ آماده دریافت کمک‌های مردمی است

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: سایت www,۳۳۸۰۸.ir آماده دریافت کمک‌های مردمی برای نیازمندان اقصی نقاط استان است.

همت امانی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) سایت امدادرسانی به نیازمندان و محرومان را با رویکرد ارتقای خدمت رسانی به محرومان پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: دستگیری از نیازمندان و محرومان تنها با کمک‌های غیرمردمی به سرانجام نمی‌رسد بلکه باید با حضور و مشارکت مردم در این مسیر حرکت کرد و تجربه نشان داده است که در هر موضوعی که مردم وارد شده اند، نتایج خوبی داشته ایم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا فرهنگ انفاق و نیکوکاری را در جامعه نشر دهیم، فرهنگی براساس آن کمک به نیازمندان و صدقه دادن تنها مربوط به ثروتمندان نیست بلکه انسان‌ها به اندازه توان خود می‌توانند در این زمینه گام بردارند.

وی افزود: وقتی یک ثروتمند به نیازمندان کمک می‌کند، شاید میزان کمک او اندکی از دارایی اش باشد، ولی کمک سایر افراد علیرغم کمتر بودن از میزان کمک ثروتمند، سهم بیشتری در دارای تان داشته باشد.

امانی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می‌کند تا بستر این فرهنگ را هرچه بیشتر فراهم کند از این رو درگاه‌های مختلف را برای دریافت کمک‌های مردمی فراهم کرده است.

وی اعلام کرد: سایت www,۳۳۸۰۸.ir آماده دریافت کمک‌های مردمی برای نیازمندان اقصی نقاط استان است، این سایت که ویژه استان قزوین است این امکان را فراهم کرده است تا نیکوکاران از هر نقطه‌ای در کشور و حتی خارج از کشور کمک‌های خود را اهداء کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین توضیح داد: در این سایت دو امکان بسیار مهم وجود دارد، امکان نخست اینکه نوع کمک خود را مشخص کنید که برای چه موضوعی برای نیازمندان صرف شود.

وی خاطرنشان کرد: امکان دوم نیز امکان تعیین نام شهری است که می‌خواهیم کمک ما برای نیازمندان آن نقطه هزینه شود، همه این موارد برای این است که این نهاد خود را به لحاظ شرعی و قانونی امانتدار مردم می‌داند.

امانی اظهارکرد: تنها منابع دولتی در اختیار کمیته امداد براساس قواعد و معیار‌های مشخص شده برای نیازمندان استان قزوین می‌شود، ولی در کمک‌های مردمی نوع کمک و محل جغرافیایی آن براساس نیت اهداء کننده صرف می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های سایت www,۳۳۸۰۸.ir تأکید کرد: پرداخت از طریق این سایت ضمن تسریع در کمک رسانی به نیازمندان، صرفه جویی در هزینه ها، پیشگیری از سرقت، جلوگیری از استهلاک پولی و ... را به دنبال دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: با پرداخت کمک‌های مردمی از طریق این سایت شاهد رشد کیفی خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان نیز خواهیم بود و به برنامه ریزی هرچه بیشتر و شفافیت هرچه بیشتر در اطلاع رسانی به مردم را نیز شاهد خواهیم بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار