شمار جان باختگان طوفان در آمریکا به ۳۲ نفر رسید

گردباد و طوفان در آمریکا که از روز‌های گذشته آغاز شده علاوه بر خسارت‌های سنگین‏‏ جان ۳۲ تن را در نقاط مختلف این کشور گرفته است.

در پی وقوع گردباد‌های شدید در جنوب، غرب و مرکز آمریکا تاکنون تعداد زیادی خانه بطور کلی ویران شده است و عده زیادی جان خود را از دست داده اند.

رسانه‌ها از افزایش شمار جان باختگان طوفان و گردباد در مناطق مختلف آمریکا طی دو روز گذشته به ۳۲ نفر خبر داده اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، گردباد در چندین ایالت آمریکا، خانه‌ها را ویران کرد و برق هزاران خانه قطع شد. بسیاری از زیرساخت‌ها هم تخریب شده است.

در ایالت آرکانزاس، وسایل نقلیه مردم بر اثر طوفان واژگون و درختان از جا کنده شد‌ند و خطوط انتقال برق قطع شد. بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها، بر اثر این گردباد‌ها و طوفان‌های مهیب تاکنون پنج نفر در ایالت آرکانزاس، هفت نفر در تنسی، چهار نفر در ایلینوی و سه نفر در ایندیانا، آلاباما و می‌سی‌سی‌پی جان خود را از دست داده‌اند.

بر اساس این گزارش‌ها، بیش از ۵۹۰ هزار نفر در چندین ایالت آمریکا بدون برق مانده‌اند و ایالت‌های اوهایو و پنسیلوانیا نیز بیشترین آسیب‌ها را متحمل شده‌اند.

به گفته مقام‌های محلی ایالت تنسی که ۱۰۵ هزار نفر از ساکنانش در حال حاضر بدون برق‌اند، آن‌ها شاهد مرگبارترین طوفان در شهرستان مک‌نیری، در نزدیکی مرز می‌سی‌سی‌پی بوده‌اند که در اثر آن هفت نفر جان خود را از دست دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار