ترافیک در آزادراه‌های قزوین نیمه سنگین است

رییس پلیس راه قزوین گفت: هم اکنون در آزادراه رشت به قزوین و قزوین -کرج محدوده محمدیه تا آبیک با ترافیک نیمه‌سنگین و پرحجم روبرو است.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین گفت: با توجه به موج بازگشت مسافران نوروزی هم اکنون ترافیک آزادراهی استان به خصوص باند جنوبی آزادراه رشت - قزوین و قزوین-کرج نیمه سنگین، اما روان است.

وی اظهار کرد: همزمان با روز طبیعت بار ترافیکی در محدوده الموت به سمت بهرام آباد و زرشک نیز پرحجم است و به مسافران عبوری به استان‌های دیگر توصیه می‌شود تا قبل از عصر به دلیل بار ترافیک سنگین از استان عبور کنند.

سرهنگ ذاکری منش تاکید کرد: همچنین حمل مسافر در قسمت بار خودرو‌های حمل بار ممنوع بوده و در صورت مشاهده توسط پلیس متوقف خواهند شد.

این مسوول انتظامی گفت: به موتورسواران به دلیل آسیب بسیار زیاد در حوادث احتمالی رعایت قوانین و مقررات، استفاده از کلاه ایمنی، عدم انجام حرکات نمایشی و تردد در آزادراه‌ها و معابر پرترافیک تاکید می‌شود و در صورت عدم توجه توسط پلیس اعمال قانون خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مسیر روستای زرشک تا سه راهی بهرام‌آباد (در محور باراجین) به منظور تخلیه ترافیک از ساعت ۱۷ تا ۲۰ امروز ۱۳ فروردین از سمت شمال به جنوب یک طرفه خواهد بود.

این فرمانده انتظامی افزود: همچنین محور تاکستان به آقچه کند از ساعت ۱۷ الی ۲۰ روز ۱۳ فروردین از سمت شمال به جنوب یکطرفه خواهد بود.

رییس پلیس راه استان قزوین اضافه کرد: خوشبختانه رعایت قوانین رانندگی و احترام گذاشتن به آن از سوی رانندگان باعث شده تا ۲۴ ساعت گذشته شاهد وقوع هیچ حادثه دلخراشی در سطح راه‌های ارتباطی این استان نباشیم.

وی با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای کاهش سوانح جاده‌ای به کار گرفته؛ اما لازم است رانندگان نیز همکاری داشته باشند، یاد آور شد: رانندگان با رعایت نکات راهنمایی و رانندگی می‌توانند به دور از خطرات تلخ به مقصد مورد نظر برسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.