ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد جاده‌ای در استان کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کاهش سوانح و تلفات جاده‌ای در نوروز امسال از ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد جاده‌ای در استان کرمانشاه خبر داد.

علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : یکی از موضوعاتی که روی آن تمرکز شد بحث سرقت‌ها بود که خوشبختانه در حوزه سرقت‌های مهم شاهد کاهش خوبی بودیم.

وی ادامه داد: در طرح نوروزی امسال و تا پایان روز دوازدهم فروردین ۷۶ هزار و ۱۸۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف و یک هزار و ۱۳۶ نفر هم در این راستا دستگیر شدند که آمار دستگیر شدگان نسبت به سال قبل ۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

جاویدان با اشاره به افزایش ۲۱ درصدی تردد‌های نوروزی در محور‌های استان و ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد درون و برون استانی، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده خوشبختانه شاهد کاهش ۴۰ درصدی سوانح و تلفات بودیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح سراسری مبارزه با سرقت در استان طی اسفند سال گذشته، افزود: در این طرح که با مشارکت تمام یگان‌های انتظامی انجام شد ۳۳۰ فقره سرقت کشف و ۱۸۱ سارق و مالخر نیز دستگیر شدند.

وی تداوم اجرای طرح‌های مبارزه با سرقت را یکی از برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جدید عنوان کرد و گفت: سارقان و مالخران در کرمانشاه حاشیه امنی نخواهند داشت.

جاویدان با اشاره به تقدیم ۵۴۸ شهید انتظامی کرمانشاه، گفت: همه همکاران ما فداکارانه و به صورت شبانه روزی در میدان عمل حضور دارند تا امنیت را در این استان برقرار و با روحیه جهادی و انقلابی برای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و اجرای فرامین فرمانده کل انتظامی تلاش می‌کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.