مقام روس تاکید کرد‎:

غرب تلاش دارد سلطه خود را بر جهان ادامه دهد

معاون سفیر روسیه در سازمان ملل گفت غرب تلاش کرده است در قالب مفهوم نظم بین المللی مبتنی بر حیله و فریب کار خود را پیش ببرد.

 قدرت‌های غربی در بحث انتقاد از طرح مسکو برای استقرار تسلیحات هسته‌ای در کشور متحد خویش، بلاروس دورویی نشان داده اند چرا که آمریکا از مدت‌ها پیش سلاح‌های هسته‌ای خویش را در کشور‌های عضو ناتو نزدیک مرز‌های روسیه مستقر کرده است. این چیزی است که معاون سفیر روسیه در سازمان ملل در گفتگو با راشاتودی عنوان کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی راشاتودی، دیمیتری پولیانسکی، معاون سفیر روسیه در سازمان ملل گفت: غرب تلاش کرده است در قالب مفهوم نظم بین المللی مبتنی بر حیله و فریب کار خود را پیش ببرد به ترتیبی که فقط خودش قانون وضع کند و پیگیر آن باشد که دیگران فقط این قوانین را اجرا کنند. آن‌ها می‌خواهند هر کاری را که می‌توانند انجام دهند تا موضع برتر خود در جهان و آسایش شهروند غربی را به هر قیمت ممکن حفظ کنند.

وی افزود: آن‌ها (کشور‌های غربی) تردیدی در اقدام بر اساس یک منطق استعماری یا نواستعماری نمی‌کنند. آن‌ها تسلیحات هسته‌ای را چند دهه است در کشور‌های غربی مستقر کرده اند، اما وقتی روسیه برنامه مشابهی را اعلام می‌کند؛ صرفا اعلام می‌کند؛ زبان به انتقاد می‌گشایند. بسیاری از کشور‌های در حال توسعه خصوصا کشور‌های ضعیف‌تر در حال توسعه قطعا از عواقب احتمالی انتقاد دولت آمریکا آگاه هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار