حسینی:

امسال توجه خوبی به خانواده‌ها در نمایشگاه قرآن شده است

معاون رئیس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی گفت: در نمایشگاه قرآن کریم قطعاً بخش خانواده باید پر رنگ‌تر باشد که الحمدالله امسال عنایت شده است.

سید محمد حسینی معاون رئیس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی درباره اهمیت و جایگاه بانوان و دختران از منظر جمهوری اسلامی ایران گفت: در جمهوری اسلامی ایران به بانوان ارزش فراوانی داده شده و فرصت‌هایی برای پیشرفت آنان در جامعه و عرصه‌هایی نظیر اجتماعی، سلامت، فعالیت‌های فرهنگی هنری و حتی مدیریت‌های گوناگون در صنعت و کشاورزی، فراهم شده است. در حالی که همواره ما را به این که حقوق زنان نادیده گرفته می‌شود، متهم می‌کنند.

امسال توجه خوبی به خانواده‌ها در نمایشگاه قرآن شده است

معاون رئیس جمهور بیان دستاورد‌های رخ داده در حوزه بانوان و خانواده را مهم‌ترین کانون موثر بر پیشرفت کشور عنوان کرد و افزود: در نمایشگاه قرآن کریم قطعاً بخش خانواده باید پر رنگ‌تر باشد که الحمدالله امسال عنایت شده است. در خانه مادر محور اصالح امور است و وظیفه تربیت فرزندان را به عهده دارد. اگر ما به آموزه‌ها و تعالیم قران عمل کنیم، قطعاً به شرایط بهتر و موثر می‌رسیم.

برای رفع ناهنجاری‌های کنونی بیشترین تاثیر با فعالیت‌های ایجابی است

وی همچنین به هنجارشکنی‌های اخیر در جامعه اشاره کرد و گفت: اگر خلع‌هایی باشد، مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه و دولت آمادگی دارند، مسیر همواری را در دست مجریان قرار دهند تا از این جهت بتوانند به وظایف خودشان عمل کنند. بیشترین تاثیر را فعالیت‌های ایجابی دارد، مگر اینکه عده‌ای سازماندهی شده باشند تا به این ناهنجاری‌ها دامن بزنند.

حسینی در آخر سخنان خود افزود: اگر با خیلی از دانش آموزان و دانشجویان گفتگو شود و قطعاً توجه بیشتری به ارزش‌های اسلامی از جمله عفاف و حجاب خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار