پیست اسکی اوجور امسال به بهره برداری می‌رسد

رییس هیات اسکی و ورزش‌های زمستانی استان اردبیل گفت:پیست اسکی اوجور به همت سرمایه گذاران و تلاش کارکنان مجموعه در سال ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.

فاطمه محمدپور از مراحل آزمایش تله اسکی و رفع نواقص دستگاه‌ها خبر داد و گفت: پیست اسکی اوجور به همت سرمایه گذاران و تلاش کارکنان مجموعه در سال ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.

رییس هیات اسکی و ورزش‌های زمستانی استان در بازدید از پیست اسکی اوجور بیان کرد: جامعه اسکی استان منتظر تکمیل این پیست است و با داشتن دو پیست می‌توانیم بیش از پیش رویداد‌های خوبی را در حوزه اسکی کشور رقم بزنیم و قطعا در راستای تحقق این امر هیات اسکی استان نیز از هیچ خدمتی دریغ نخواهد کرد.

محمدپور عنوان کرد:با توجه به حجم و کیفیت و ماندگاری برف در اوجور، با بهره برداری از این پیست ورزشکاران مدت زمان بیشتری را برای تمرین خواهند داشت که در ارتقای سطح اسکی استان و کشور تاثیر خواهد داشت.

او با اشاره به بهره برداری کامل از این پیست در شهرستان سرعین، افزود: این منطقه می‌تواند در آینده‌ای نزدیک به عنوان یکی از میزبانان اصلی ورزش‌های زمستانی در کشور باشد.

محمدپور اضافه کرد: راه اندازی کامل پیست اوجور در کنار پیست آلوارس می‌تواند به رونق گردشگری زمستانی به ویژه توریسم ورزشی در این منطقه کمک کند که انتظار می‌رود این زنجیره به شکل مناسب کامل شود.

او همچنین از تلاش مجموعه راهداری استان و شهرستان سرعین از تکمیل راه دسترسی به این مجموعه خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار