پیاده سازی الگوی مدیریت هوشمند و علمی در شهر

تولیت آستان حضرت سید علاالدین حسین (ع) با تأکید بر استراتژی هوشمند و علمی شهر گفت: لازمه مدیریت علمی، مدیریت واحدشهری، یکپارچه و هوشمندسازی شهر بوده و با چابک‌سازی بدنه مدیریت شهری ارتباطی تنگاتنگ دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محی‌الدین طاهری در دیدار نوروزی که میزبان مدیریت شهری این کلان‌شهر با تبریک سال نو و بهار قرآن، فرصت مسؤولیت را محدود دانست و گفت: فرصت‌ها مثل ابر می‌گذرند و باید عزم خود را جزم کرده و از این فرصت‌ها برای خدمت، تقویت زیرساخت‌ها و جبران محرومیت‌ها نهایت استفاده شود.

تولیت آستان حضرت سید علاالدین حسین (ع) بر مدیریت علمی شهر تاکید کرد و گفت: لازمه مدیریت علمی، مدیریت واحد شهری، یکپارچه و هوشمند شهر بوده و هوشمندسازی شهر با چابک سازی بدنه مدیریت شهری ارتباطی تنگاتنگ دارد.

دبیر جامعه روحانیت مبارز شیراز با تأکید بر نگاه متوازن در پیشبرد امور شهر گفت: باید زیرساخت‌ها به منظور ساختن شهری در خور "شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) " تقویت شود.

مهدی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این دیدار تقارن نوروز و حلول ماه قرآن را تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد: سال پیش رو سالی شیرین برای امت اسلامی و شهروندان کلان‌شهر شیراز باشد.

شهردار شیراز نیز با تبریک بهار طبیعت و قرآن و تقدیر از میزبانی تولیت با بیان اینکه در سال گذشته رشد سه برابری بودجه شهرداری را داشته‌ایم، گفت: امروز با رویکردی که مدیریت شهری در راستای جهش و تحول عمرانی داشته، پروژه تعطیل شده‌ای نداریم و در مراحل مختلف برخی از این پروژه‌ها افتتاح و به بهره‌برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده است.

محمدحسن اسدی به رویکرد جدید مدیریت شهری در سال جاری نیز اشاره و بیان کرد: با پشتوانه ساحت امامزادگان جلیل‌القدر و حمایت نماینده، ولی فقیه در فارس، استاندار و دیگر بزرگان و مدیران استانی سالی طلایی را در خدمت به مردم داشته باشیم.

او همچنین به خدمت‌رسانی شهرداری شیراز به زائران سومین حرم اهل بیت (ع) و گردشگران نوروزی تأکید و تصریح کرد: سه هزار نفر از نیرو‌های شهرداری شیراز در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر به طور شبانه‌روزی به میهمانان نوروزی خدمات‌رسانی کرده‌اند و در روز‌های بارانی نیز مسافرانی که در چادر اقامت داشته‌اند، به مکان‌های سرپوشیده نظیر مساجد، حسینیه‌ها، مصلی‌های نمازجمعه و سالن‌های ورزشی انتقال داده شدند.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز به بازخوردی که از میهمانان نوروزی گرفته شده نیز اشاره کرد و گفت: زائران و گردشگران نوروزی رضایت خوبی از خدمات داشته و برخی مسؤولین نیز در بازدید‌هایی که از اقامتگاه‌های نوروزی داشته‌اند، رضایت خود را ابراز کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار