صدور ۱۴۵ فقره اخطار به واحد‌های خدماتی و گردشگری در آذربایجان شرقی

معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از صدور ۱۴۵ فقره اخطار به واحد‌های اقامتی، خدماتی و گردشگری استان خبر داد.

آقای بایرامزاده گفت: در روز‌های سپری شده از تعطیلات نوروزی یک هزار و ۸۷۶ مورد بازدید و نظارت از اماکن اقامتی، گردشگری و خدماتی در استان آذربایجان شرقی انجام شده که منجر به ۲۵۳ تذکر و صدور ۱۴۵ فقره اخطار شده است.

آقای بایرامزاده اظهار کرد: این تعداد بازدید و نظارت‌ها در مرحله دوم نظارت بر اماکن گردشگری انجام شده است.

وی اظهار کرد: در مرحله نخست از اول بهمن تا اول اسفند سال گذشته نظارت‌ها با نگرش اصلاحی در تاسیسات و فرایند‌های بخش گردشگری استان انجام و موارد مشاهده شده و نواقص برای رفع مشکلات به افراد مورد نظر اعلام شد.

وی افزود: در مرحله دوم که از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد بر حسن انجام وظایف متولیان خدمات دهی و خدمات رسان گردشگری استان نظارت می‌شود و به رغم افزایش تعداد گردشگران و حجم بازدید‌ها نسبت به سال گذشته تنها ۲ مورد شکایت ثبت شده است.

آقای بایرامزاده یادآور شد: نامناسب بودن تخت برخی مکان‌های اقامتی، مشکل وسایل عمومی آشپزخانه و مشکلات سرویس‌های بهداشتی مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی از جمله مواردی است که منجر به تذکر و اخطار شده است.

وی ادامه داد: روزانه ۵۰ تا ۶۰ بازدید و نظارت در آذربایجان شرقی در جهت حسن خدمات رسانی به میهمانان نوروزی انجام می‌شود و در بهبود کیفیت خدمات و مشارکت در امور حدود ۱۰ تشکل گردشگری و بخش خصوصی با میراث فرهنگی همکاری می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.