کوی انصار به شهر شوش الحاق می‌شود

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: الحاق کوی انصار به شهر شوش دانیال (ع) پس از نشست‌ها و پیگیری‌هایی مستمر از سوی وزارت نیرو، معاونت آب و آبفای وزارت نیرو، سازمان آب و برق خوزستان و دیگر سازمان‌ها در حال نهایی شدن است.

محمد کعب عمیر گفت: کوی انصار نه جزء شهر شوش هست نه روستایی دارای کد هست که بتوانیم از اعتبارات دهیاری‌ها برای آسفالت معابر و توسعه زیرساخت‌ها استفاده کنیم.

او می‌گوید: نشست‌ها و پیگیری‌های زیادی در ارتباط با الحاق کوی انصار به شهر شوش صورت گرفته است.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: تعیین و تکلیف کوی انصار و الحاق به شهر شوش یکی از مطالبات مردم بود که برای این موضوع مکاتبات فراوان با وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، استانداری خوزستان، راه و شهرسازی خوزستان و سازمان آب و برق خوزستان صورت گرفت.

به گفته او پس از نشست‌ها و پیگیری‌های فراوان سازمان آب و برق خوزستان اعلام کرد که اهالی کوی انصار در حریم رودخانه شاوور اقدام به ساخت و ساز نموده‌اند و اجازه الحاق شدن به شهر شوش داده نمی‌شود.

این مقام مسئول  گفت: پس از نشست‌ها و پیگیری‌هایی مستمر از سوی وزارت نیرو، معاونت آب وزارت نیرو، سازمان آب و برق خوزستان و دیگر سازمان‌های مربوطه خداروشکر کار‌های قانونی الحاق شدن کوی انصار به شهر شوش در حال نهایی شدن است.

نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: با الحاق شدن کوی انصار به شهر شوش می‌تواند از اعتبارات شهرداری این شهر برای ایجاد زیرساخت‌ها از جمله آسفالت معابر و... استفاده کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.