کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی و جرحی در ساوجبلاغ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی و جرحی در طرح نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد.

سرهنگ  علی سلیمانی  گفت: با انجام عملکرد مناسب و اثر گذار پلیس راهور ساوجبلاغ، آمار تصادفات فوتی و جرحی در مقایسه با تصادفات مدت مشابه نوروز سال قبل به صورت چشمگیری کاهش داشته است.

او تصریح کرد: این اقدامات صورت گرفته شامل تدوین طرح‌های ویژه ترافیکی، مدیریت و کنترل سرعت و سبقت غیر مجاز و برخورد با تخلفات حادثه ساز با حضور تیم‌های محسوس و نامحسوس و عوامل گشت با به کار گیری تجهیزات الکترونیکی (دوربین کنترل سرعت)، شناسایی نقاط حادثه خیز و استقرار عوامل راهور به منظور پوشش ترافیکی مناسب و ارتقاء ایمنی راه ها، آموزش عوامل راهور در خصوص نحوه اجرای ماموریت با توجه به موقعیت شهرستان، هماهنگی با سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های ذیربط و فرهنگ سازی ترافیکی می‌باشد.

وی افزود: کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی و جرحی و ۵ درصدی تصادفات خسارتی در طرح نوروزی سال جاری مرعون تلاش‌های بی وقفه و خستگی ناپذیر کارکنان انتظامی و راهور شهرستان است.

این مسئول انتظامی با اشاره به افزایش سفر‌های نوروزی در ابتدای شروع سال، دلیل عمده تصادفات را عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی از طرف رانندگان عنوان کرد و ادامه داد: می‌بایست شهروندان و مسافران محترم برای حفظ جان خود و دیگران قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت و به هشدار‌های پلیس توجه نمایند و بازگشت خود از سفر را مدیریت نموده و به روز‌های آخر که ترافیک در جاده‌ها سنگین است نندازند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان خاطر نشان ساخت: پلیس با رانندگان قانون شکن و متخلف برخود جدی نموده و رانندگانی را که با مخدوش کردن پلاک خودرو قصد فرار از قانون دارند را به مراجع قضائی معرفی و خودرو آن‌ها توقیف وبه پارکینک منتقل خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.