معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

لزوم تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در ارسباران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در منطقه ارسباران تاکید کرد.

آقای تراب محمدی در بازدید از پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی و مراکز گردشگری شهرستان اهر با اشاره به ظرفیت‌های بالای گردشگری منطقه ارسباران گفت: زیرساخت‌های گردشگری این منطقه متناسب با ظرفیت‌های طبیعی و اقلیمی آن نیست.

وی افزود: با توجه به استقبال گردشگران و مسافران نوروزی از آثار تاریخی ، طبیعی و گردشگری شهرستان‌های اهر، کلیبر و خداآفرین ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان‌ها ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

وی ضرورت اجرای کامل طرح گردشگری منطقه ارسباران را یادآور شد و خاطرنشان کرد: با توجه به نواقص زیرساختی گردشگری در منطقه ارسباران در صورتی که طرح توسعه زیرساخت‌های گردشگری این منطقه که طی ۱۰ سال تدوین و اجرا شده است تکمیل شود به طور قطع شاهد رونق گردشگری در منطقه ارسباران خواهیم بود.

آقای تراب محمدی بابیان این‌که شهرستان اهر به معرفی ظرفیت‌های گردشگری و آثار تاریخی و طبیعی در رسانه‌ها نیاز دارد گفت: در شهرستان اهر و شهرستان‌های همجوار گردشگران و مسافران نوروزی غیربومی از سایر استان‌ها حضور چشمگیری دارند و با توجه به مهمان‌پذیری اهری‌ها، در جهت رونق بخش گردشگری باید ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان از طریق رسانه ملی و رسانه‌های مجازی بیشتر معرفی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.