۳۹۷ معتاد متجاهر در آذربایجان‌غربی جمع آوری شدند

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این استان گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته، ۳۹۷ معتاد متجاهر و ۴۲ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ ایرج حسنخانی جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در پی دریافت شکایات متعدد شهروندان و مطالبات آنان در خصوص برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر، هنجار شکنان، قانون گریزان و مخلان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هماهنگی قضایی برنامه ریزی و در نقاط مختلف شهرستان‌های تابعه عملیاتی شد.

وی اضافه کرد: به دنبال اجرای این طرح در ۴۸ ساعت گذشته (۶ و ۷ فروردین) در سطح استان از جمله شهرستان ارومیه ۳۹۷ معتاد متجاهر دستگیر و با دستور مراجع قضایی تحویل مراکز بازپروری و کمپ ترک اعتیاد شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به دستگیری ۴۲ توزیع کننده و کشف بیش از ۳۵۱ کیلوگرم مواد مخدر در این طرح، خطاب به شهروندان گفت: اجرای طرح امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادان متجاهر و توزیع کنندگان به صورت مستمر ادامه دارد و انتظار داریم خادمان خود در مجموعه پلیس را در راستای ارتقای احساس امنیت در جامعه یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.