۹ واحد صنفی متخلف در سردشت پلمب شد

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای سردشت گفت: در قالب اجرای طرح سلامت نوروزی، ۹ واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب شده است.

مهدی صالح زاده مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای سردشت با بیان اینکه طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند پارسال تا ۱۵ فروردین اجرا می‌شود، گفت: نظارت بر اماکن عرضه مواد خوراکی و غذایی در قالب این طرح با توجه به شروع ماه مبارک رمضان تشدید شده و در این راستا ضمن پلمب این واحد‌ها تا پایان روز هفتم فروردین، بیش از یک تُن مواد خوراکی غیرقابل مصرف نیز کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: مواد خوراکی توقیف شده به علت تاریخ مصرف گذشته و همچنین عدم نگهداری اصولی و بهداشتی برای سلامت جامعه تهدید محسوب شده لذا با همکاری کارشناسان بهداشت محیط از سطح مراکز عرضه جمع آوری و نسبت به معدوم سازی آن‌ها اقدام خواهد شد.

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت سردشت اضافه کرد: اصناف پلمب شده شامل مرکز تولید و پخت بامیه و زولبیا، قنادی، سوپرمارکت و مرکز توزیع نان روغنی است.

صالح زاده یادآور شد: همچنین از ابتدای شروع طرح سلامت نوروزی به ۱۵ مورد شکایت مردمی رسیدگی و ۴۴۰ مورد آموزش بهداشتی از طرف کارشناسان بهداشت محیط نیز ارائه شده است.

وی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد غیربهداشتی و مشکوک مراتب را به شماره تلفن‌های با شماره گویای ۱۹۰ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.