کمک ۲۰ میلیارد تومانی نیکوکاران یزدی در جشن نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: طبق آمار اولیه مردم خیراندیش استان یزد بیش از ۲۰ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی در قالب جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کرده اند.

محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه امسال جشن نیکوکاری با شعار هر روز عیدی دیگر است همزمان باسراسر کشور در استان یزد نیز برگزار شد افزود: طبق آمار اولیه مردم خیراندیش استان یزد بیش از ۲۰ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی در قالب جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند.

او افزود: علاوه بر شیوه‌های مستقیم دریافت کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری از طریق کد دستوری و همچنین شماره کارت اعلام شده نیز صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند در ماه مبارک رمضان و برای مشارکت در طرح‌های اطعام و افطار نیازمندان به صورت حضوری و با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری محلات، همچنین به صورت غیر حضوری و از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ نزد بانک ملی یزد و همچنین کد تلفن همراه به شماره #۰۳۵*۸۸۷۷* در جشن نیکوکاری شرکت کنند.

او افزود: با مشارکت نیکوکاران یزدی بسته‌های معیشتی نیز تهیه شده که در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

شجاعان یادآور شد: مردم استان یزد در جشن نیکوکاری سال گذشته بالغ بر مبلغ ۱۸ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.